sdf123 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei, Jobber fast i industrien hvor jeg går 5-skift. Noe som innebærer at jeg har 2 uker fri, bare adskilt av helg med jobbing. Så er det sånn at i disse fridagene går mye av tiden med til sofasitting=) noe jeg begynner å bli litt lei av. Så noen som har noen tips til hva jeg kan finne på i fri ukene, som jeg enten kan tjene penger på eller gjøre noe annet fornuftig. Noen andre som har bi jobber? Kunne godt tenkt meg noe som ikke gjør at jeg må jobbe hver fri uke, heller ha muligheten til å jobbe. Tips trengs sårt=) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har "bi" jobb i friperiodene mine. Synes det er veldig greit egentlig siden tiden går mye fortere, så vil anbefale det på det høyeste. Bi jobben du har kan du jo bare velge utifra hva du liker å holde på med siden ettersom du jobber skift så regner jeg med du har nok penger til å klare deg. Hvertfall sett fra mitt perspektiv så er bi jobb i friperiode mest for det sosiale =) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, skal ikke klage på lønna, men er jo alltid kjekt med mer penger=) Hva jobber du med daglig og hva består bi jobben din av? Jeg kunne kanskje tenke meg en jobb som fin-snekker på si, er jo kjekt å ta med seg snekker ferdighetene videre. Her hvor jeg jobber kjenner jeg ikke så mange, er ikke så lenge siden jeg flyttet hit, hvordan går man frem for bi jobber? Og noen som tar utdanning i sine fri perioder? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg jobber offshore som automatiker og på land som elektriker på si/"bi" jobb. Jeg gikk frem med å sende litt mailer samt høre med folk jeg kjente om det var noen som trengte noe ekstra hjelp i de periodene jeg var hjemme. Det var faktisk sinnsykt lett å få jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå