Gå til innhold

er saints row noe bra? kan dere si noe om det?


ecko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Det ligger vel en Saints Row demo på marketplace, så du kan jo teste det før du kjøper.

 

Nei, den ligger der ikkje lenger=/

Noke som er veldig synd, for vurderer veldig å kjøper det, elsker jo GTA så, burde vel like det som dere seier.

Tror eg bestiller det i dag, sett til reviews og trailere osv.

Lenke til kommentar

Saints Row kan jeg absolutt anbefale :) Jeg har begynt å spille det igjen, etter at det har ligget og støvet ned pga. andre spill :p Jeg har enda ikke "rundet" det, og det er såpass mange ting å gjøre, at det tar ganske mange timer å gjøre alt. Her passer også achievements inn, det er en fin pådriver, slik at spillet varer mye lenger, man får noe å gå etter. Dette spillet er vel det eneste "next-gen" freeroam spillet som er ute nå, fram til GTA IV kommer. Som sagt kommer Saints Row 2, og det blir nok en stor utfordrer til GTA IV.. Man kan se på Saints Row som en slags "kopi" av GTA, men mange ting er forbedret i forbindelse med hva 360'en klarer kontra xbox 1..

Lenke til kommentar
Saints Row kan jeg absolutt anbefale :) Jeg har begynt å spille det igjen, etter at det har ligget og støvet ned pga. andre spill :p Jeg har enda ikke "rundet" det, og det er såpass mange ting å gjøre, at det tar ganske mange timer å gjøre alt. Her passer også achievements inn, det er en fin pådriver, slik at spillet varer mye lenger, man får noe å gå etter. Dette spillet er vel det eneste "next-gen" freeroam spillet som er ute nå, fram til GTA IV kommer. Som sagt kommer Saints Row 2, og det blir nok en stor utfordrer til GTA IV.. Man kan se på Saints Row som en slags "kopi" av GTA, men mange ting er forbedret i forbindelse med hva 360'en klarer kontra xbox 1..

 

 

og skyte når man kjører er nesten helt på tryne. er vanskelig å kjøre, å sikte å skyte samtidig, det er bare enkelt når narkissn kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...