ecko Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row. er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer? hva har dere å si om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Koste meg gjennom hele :] Men ville heller tatt halo3 eller cod4 over saints row. SR: Kule personer, mange fete ting du kan gjøre. Noen bugs, gøy multiplayer. Grei radio, ikke like bra som gta imo. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ville heller bytta det i noe annet. Saint's Row finnes vel som billigversjon du kan kjøpe. Ellers synest jeg Assasin's Creed hadde vært verdt å bytte Halo3 mot. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Saints Row er ett kjempespill, men ifohold til Halo er det bare ett helt greit spill. Vil anbefale deg å prøve Halo litt å se om du liker det. Sjangsen er stor for at du gjør det . Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som andre sier her, prøv å bytte til et annet nylig utkommet spill. Saints Row, som forøvrig er veldig bra og en skikkelig god oppvarming før GTA IV kommer, skal være å få tak i til 2-300,- kroner. Siden du ikke har lyst på Halo 3, anbefaler jeg Mass Effect, Assassins Creed eller COD 4. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ingen har nevnt the orange box der får du også veldig mye moro for pengene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ingen har nevnt the orange box der får du også veldig mye moro for pengene Den er absolutt vert pengene Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row. er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer? hva har dere å si om det? Hvorfor ikke beholde et konge spill som Halo 3? Uansett: Saints Row er et mye bedre spill enn f.eks. GTA: San Andeas. Hovedsakilg pga. kjempegod utnytting av fysikkmotoren og bedre grafikk. Koser meg fortsatt med Player Pratfalls(ragdoll) koden. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) jeg vil ikke ha halo 3 fordi at jeg har hørt at det er for kort, en idiot sa slutten til meg og å se slutten var eneste grunden til å spille det. jeg skal ikke spille på live med det første. når kommer neste GTA? Endret 25. desember 2007 av ecko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 GTA IV er planlagt til å komme til PS3 og 360 i april. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row. er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer? hva har dere å si om det? Click Me For Saints Row Video Review Liker du GTA liker du Saints Row Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kanskje fordi halo ikke er et kongespill for absolutt alle!? jeg anbefaler saints row jeg! er ganske så fun, jeg syns riktignok gta er bedre, men saints row har en del som tidligere gta spill har mangla! så ikke et dumt bytte, men som andre nevner her også, er mange andre gode tittler, orange box, cod 4 osv! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Halo 3 får du nok bytta i 2 litt eldre spill. Men hvorfor ikke bytte det i Mass Effect eller Assassin's Creed om du ikke har de? Ellers vil jeg absolutt anbefale Saint's Row. Meget godt spill indeed. Det pluss f.eks Lost Planet eller Dead Rising tror jeg kan være gull. Lenke til kommentar
Alfen78 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvorfor ikke svare på det han spør om, istedenfor å anbefale en haug med andre spill? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Saints Row er et av de beste spillene jeg har. Kjempespill etter min mening Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes det er idioti å kjøpe Saints Row bare et par måneder før GTA IV kommer. Blir sikkert mye bedre og når det blir lansert får du sikkert kjempelyst på det også Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg kjøpte Saints Row i dag, og man får det til 150-200 kr (http://gamer.no/product.php?productId=46542), jeg har bare spilt det en liten stund, men jeg kan allerede si at spillet absolutt er verdt den lille prisen det koster. Arlendius Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes det er idioti å kjøpe Saints Row bare et par måneder før GTA IV kommer. Blir sikkert mye bedre og når det blir lansert får du sikkert kjempelyst på det også Hvorfor det? Saints Row og GTA IV er jo to forskjellige spill. Saints Row er absolutt verdt pengene. Selv etter at GTA IV er ute. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Til 200,- er Saints Row et sikkert kjøp for enhver 360 eier/GTA fan. Men å kalle de for "to forskjellige spill" blir feil. SR er jo en ren GTA kopi, ingenting annet. Men begge kan trygt spilles hver for seg! Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg hadde Saints Row, og jeg synes det var veldig bra i førsten, men etter man hadde kjørt rundt hele byen så var jeg lei med engang. Jeg gjorde noen oppdrag, men det irriterte meg grenseløst hver gang jeg måtte bygge opp respekt for å ta neste oppdrag. Tror det hadde vært litt mer moro å spille det hvis noen deler av byen var låst, sånn som på GTA spilla, for da hadde man noe å se fram til mens man spillte. Men hver sin smak selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå