Gå til innhold

ekstern harddisk på xbox 360

VetleRsport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens chipper til 360 er vel en chip man monterer på dvd spilleren? så den har vel nesten bare samme funksjon som å legge inn en hacket firmware!

man må først få hacket 360 til å kunne i hele tatt starte noe spill fra HD!

360 er jo ikke hacket! er jo dvd spillerene som er blitt hacket til å tro det er orginalplater!

Man får vel ikke så mange spill på HD...ivertfall ikke 20gb versjon som er 12gb!

1 spill = 7gb ca

:)

Lenke til kommentar

120 GB, ikke 160...

De selger det fordi man i USA kan leie filmer og kjøpe TV-serier via Xbox Live.

+ man kan kjøpe originale Xbox-spill som Fahrenheit, Halo og Fable via Live.

20 GB blir ganske ubrukerlig når du vil ha 5 sesonger med South Park, 3 Xbox-spill og 50 XBLA-spill + 20 demoer...

Lenke til kommentar

HAy, hiver meg på denne tråden med ett lite spørsmål!

JEglurte på om det er mulg å koble en ekstern hdd til X-box 36o ?

Dette skal brukes til å lagre musikk osv på slik at jeg kan utnytte mediasenteren på en fin måte.

Hørte ett eller annet sted at det skulle gå an å koble til HDDen, ved den nyeste firmware. men har ikke fått dette bekreftet da.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Last ned den nyeste oppdateringen til 360'n via Live, så kobler du til en ekstern harddisk formattert med Fat32 og spiller av alt av filmer i divx (.avi, som regel)

Hei xbox-eksperter og godtfolk. Jeg har et lite spørsmål. Om man har en xbox 360 som er moddet (åpnet, tuklet med slik at den kan spille kopier av dine egne spill)er det da trygt å oppdatere den via live? Kan det bli krasj??

Har koblet min eksterne HD til og Xboxen FINNER alt av filmfiler, men klarer ikke SPILLE av avi-filene mine. Noe jeg ønsker den kunne gjort : ) Er løsningen å oppdatere på live? Har noen egne erfarineger med dette (som har en moddet xbox 360) ? På forhånd takk for all hjelp dere måtte komme med. Mvh

Lenke til kommentar

joda kan installere update fra en cd, men etter det,vil den spørre etter oppdatering første gang man spiller .avi filer! (codec)

"divx codec" må man koble til live for å få tak i...

Vil tro det er 100% trygt å oppdatere fra live,så lenge du ikke har et bacup spill i dvd-spilleren når du kobler til live!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...