VetleRsport Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei Lurte på hvis jeg har en xbox 360 som er chippa kan jeg kjøpe en ekstern harddisk og legge inn spill og spille spillene derfra eller må jeg montere harddisken inn i 360'n? Lenke til kommentar
j8rgen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nei, det kan du ikke. Med de chippene som er til 360 nå kan du bare ta backups av de spillene du har å brenne de på en dvd plate å spille de på den. Endret 25. desember 2007 av j8rgen Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Nei, det kan du ikke.Med de chippene som er til 360 nå kan du bare ta backups av de spillene du har å brenne de på en dvd plate å spille de på den. Men du kan jo legge inn spillene på harddisken på xbox'n vel? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dagens chipper til 360 er vel en chip man monterer på dvd spilleren? så den har vel nesten bare samme funksjon som å legge inn en hacket firmware! man må først få hacket 360 til å kunne i hele tatt starte noe spill fra HD! 360 er jo ikke hacket! er jo dvd spillerene som er blitt hacket til å tro det er orginalplater! Man får vel ikke så mange spill på HD...ivertfall ikke 20gb versjon som er 12gb! 1 spill = 7gb ca Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 jo men ser de selger de med 160gb og Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Man kan ikke legge 360 spill inn på harddisken, verken med eller uten hack. (forøvrig så er det 120gb man får kjøpt, ikke 160) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Man kan ikke legge 360 spill inn på harddisken, verken med eller uten hack. (forøvrig så er det 120gb man får kjøpt, ikke 160) hvorfor selger de xbox med 160 hvis den ikke kan brukes nesten da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 120 GB, ikke 160... De selger det fordi man i USA kan leie filmer og kjøpe TV-serier via Xbox Live. + man kan kjøpe originale Xbox-spill som Fahrenheit, Halo og Fable via Live. 20 GB blir ganske ubrukerlig når du vil ha 5 sesonger med South Park, 3 Xbox-spill og 50 XBLA-spill + 20 demoer... Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 HAy, hiver meg på denne tråden med ett lite spørsmål! JEglurte på om det er mulg å koble en ekstern hdd til X-box 36o ? Dette skal brukes til å lagre musikk osv på slik at jeg kan utnytte mediasenteren på en fin måte. Hørte ett eller annet sted at det skulle gå an å koble til HDDen, ved den nyeste firmware. men har ikke fått dette bekreftet da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Last ned den nyeste oppdateringen til 360'n via Live, så kobler du til en ekstern harddisk formattert med Fat32 og spiller av alt av filmer i divx (.avi, som regel) Lenke til kommentar
70talls-sofa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Last ned den nyeste oppdateringen til 360'n via Live, så kobler du til en ekstern harddisk formattert med Fat32 og spiller av alt av filmer i divx (.avi, som regel) Hei xbox-eksperter og godtfolk. Jeg har et lite spørsmål. Om man har en xbox 360 som er moddet (åpnet, tuklet med slik at den kan spille kopier av dine egne spill)er det da trygt å oppdatere den via live? Kan det bli krasj?? Har koblet min eksterne HD til og Xboxen FINNER alt av filmfiler, men klarer ikke SPILLE av avi-filene mine. Noe jeg ønsker den kunne gjort : ) Er løsningen å oppdatere på live? Har noen egne erfarineger med dette (som har en moddet xbox 360) ? På forhånd takk for all hjelp dere måtte komme med. Mvh Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror du kan laste ned oppdateringen på pc, og brenne den ut, installere fra cd Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 joda kan installere update fra en cd, men etter det,vil den spørre etter oppdatering første gang man spiller .avi filer! (codec) "divx codec" må man koble til live for å få tak i... Vil tro det er 100% trygt å oppdatere fra live,så lenge du ikke har et bacup spill i dvd-spilleren når du kobler til live! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå