Thor Håkonsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Mitt første skikkelige forsøk i denne gata her, Som de fleste skjønner så er det snakk om 6 forskjellige bilder - Folk som er over middels interresert i fotball skjønner at jeg er glad i Arsenal, så det trenger strengt tatt ikke kommenteres (med mindre det er positivt selvsagt ) Det jeg har å utsette selv er at figuren i den svart/hvite drakta ble litt hvit (dog uten å bli helt utbrent) Endret 25. desember 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kult og veldig bra utført! Eneste jeg savner er litt mer action... en som sitter med hodet i fanget, en som griper etter pottis, en som er super oppgitt.. du vet, litt mer variasjon enn bare laidback Men ellers var det strålende utført. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Selve manupulasjonen var bra, men bildeforholdene er dårlige. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Selve manupulasjonen var bra, men bildeforholdene er dårlige. Takker, og du har helt rett - selve bildene er ikke spesielt bra - Kommer nok til å prøve å gjøre en ny versjon av dette bildet, men da med fokus på de rette stedene osv.. Sexy ullsokker Øyh - det er jo vinter Syntes de er fine jeg - kan sikkert be bestemor strikke ett par til deg og Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det jeg har å utsette selv er at figuren i den svart/hvite drakta ble litt hvit (dog uten å bli helt utbrent) Synes ikke det ble for utbrent, men derimot ble buksene alt for undereksponerte. Det finnes jo ingen detaljer i dem. Ellers er manipulasjonen godt utført. Er også enig i at det kunne være litt mer variasjon i de forskjellige deg'ene, eventuelt litt mer følelser i sving. Et bilde i det øyeblikket Arsenal scorer hadde nok vært litt mer interessant;) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Det jeg har å utsette selv er at figuren i den svart/hvite drakta ble litt hvit (dog uten å bli helt utbrent) Synes ikke det ble for utbrent, men derimot ble buksene alt for undereksponerte. Det finnes jo ingen detaljer i dem. Ellers er manipulasjonen godt utført. Er også enig i at det kunne være litt mer variasjon i de forskjellige deg'ene, eventuelt litt mer følelser i sving. Et bilde i det øyeblikket Arsenal scorer hadde nok vært litt mer interessant;) Vanskelig farge på de buksene - de er mørkeblå Når Arsenal scorer ja - er så vanskelig å klare å få det til å klaffe med bildene under kamp, og en vanskelig følelse tvinge frem mens man driver og leker for seg selv med kamera - men jeg kommer garantert til å teste litt mer rundt akuratt dette temaet.. Takker for tilbakemeldinger Endret 25. desember 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dette var ikke gale bilde, bedre enn mange andre i samme sjanger. Manipulasjonen virker bra, med tanke på at du faktisk har 6 versjoner av deg selv Har et par tanker: Hvor blir det av armen til deg i blå drakt? Litt teit at nesten alle sitter på samme måte Kanskje du kunne prøvd å spise og drikke litt? For dette fungerte egentlig bra men ble ikke helt 100% for meg da .. Du (dere ) kunne jo skålt litt med vinflaskene i bakgrunnen eller noe Altså litt mer liv i bildet.. Valgte å kommentere dette bildet fordi jeg synes det var bedre enn mange andre så du burde vel være fornøyd? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Takker P1ndy, det kommer definitivt en ny versjon av dette - hvordan får jeg fundere litt på, så gjør jeg muligens noen forsøk under Arsenal-kampen i morgen Hvor blir det av armen til deg i blå drakt? Litt teit at nesten alle sitter på samme måte Armen med blå drakt sitter jeg vel mer eller mindre på.. Og selv legger jeg ikke merke til at jeg sitter på samme måte på alle bildene - men når du kommenterer det så blir det litt mer oplagt, men problemet er at jeg var veldig oppmerksom på at jeg i minst mulig grad skulle overlappe de andre "meg'ene" Endret 25. desember 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg synes dette begynner å bli temmelig oppbrukt, og for at dette skal funke bør det være noe mer en selve cloningen. Du er inne på noe her med fotballdrakter, men det blir fortsatt ikke orginalt nok. Som andre sier er det også lite action. I tillegg er det en del forstyrrende elementer. Det er også et stort fargevirvar her, og lite sammenheng mellom dem. Og det store svarte viduet skaper en stor ubalanse i bildet. Med slike bilder må idè og motiv/tema være godt gjennomtenkt. God Jul Endret 25. desember 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
YNWA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Stilig !! Noen som kan forlare hvordan dette gjøres ? Kunne absolut tenke meg å prøve dette selv . . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Stilig !! Noen som kan forlare hvordan dette gjøres ? Kunne absolut tenke meg å prøve dette selv . . Kamera på stativ, utløser, løp og sett deg i posisjon, gjenta det noen ganger. Så tar du bildene i photoshop og legger alle lagene oppå hverandre og kutter ut hvert bilde derfra Prøv litt andre posisjoner. Synes det var litt lite variasjon Endret 2. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
YNWA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Stilig !! Noen som kan forlare hvordan dette gjøres ? Kunne absolut tenke meg å prøve dette selv . . Kamera på stativ, utløser, løp og sett deg i posisjon, gjenta det noen ganger. Så tar du bildene i photoshop og legger alle lagene oppå hverandre og kutter ut hvert bilde derfra Prøv litt andre posisjoner. Synes det var litt lite variasjon Hmmm...litt usikker på hva du mener med "kutte ut hvert bilde derfra". Har lagt 2 bilder oppå hverandre, og jeg klarer å "forflytte meg" fra den ene siden av sofaen til den andre, men jeg klarer ikke å få til så jeg er 2 steder samtidig i samme bilde (hvis du skjønner). Ble kanskje litt vanskelig forklart . . Yes !! Har vel på en måte fått det til med "Eraser Tool". Endret 2. januar 2008 av YNWA Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Et sosialt rop om hjelp? Helt kul jobb, dette, og bra at klærne er forskjellige. Forslag til andre ting som kunne gjort det enda mer virkningsfullt: Flere personer, gjerne bak hverandre. Kanskje noen som tydelig forholder seg til hverandre, feks skåler eller jubler med blikkontakt. "Dårligere" bildekvalitet, feks bruke flat kompaktkamera-aktig blitz sånn at bakgrunnen blir desto mørkere. Dårlig bildekvalitet kan gi inntrykk av å være et øyeblikksbilde, visuell perfeksjon gjør at man blir mer på vakt for manipulasjon. Nå skal det sies at blitz skaper skygger, som jo lager helt nye utfordringer i et bilde som dette. Men det hadde vært kult. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hmmm...litt usikker på hva du mener med "kutte ut hvert bilde derfra".Har lagt 2 bilder oppå hverandre, og jeg klarer å "forflytte meg" fra den ene siden av sofaen til den andre, men jeg klarer ikke å få til så jeg er 2 steder samtidig i samme bilde (hvis du skjønner). Ble kanskje litt vanskelig forklart . . Yes !! Har vel på en måte fått det til med "Eraser Tool". Ja, du må "lage hull" i det fremste bildet for å få fram der du er bak. Eraser tool funker til det, men lasso tool og klipp ut er nok enda bedre til det. Skjul laget med det bilde foran, merk rundt, vis bildet foran og klipp ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå