InToRv Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Da har jeg fått 2000,- å bruke på kontorstol, ettersom jeg nå sitter i en meget sliten rosa stressless. Kriterier: Høy rygg Må kunne sitte i den i 3-5 timer i strekk (tiden går fort når man spiller) Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 http://www.bohus.no/default.asp?page=16&am...3&p1513_v=1 http://produkt.mobelringen.no/at-team/cat/...orstol-68867/nb http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40103100 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Carsten kontorstol fra Skeidar skal visstnok være ganske god. Har dog ikke prøvd den selv, men vurderer å kjøpe den selv - etter å ha prøvd den selvfølgelig. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Denne har jeg. Utrolig god, og billig. Kjøp pølser og brus for resten. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Denne har jeg. Utrolig god, og billig. Kjøp pølser og brus for resten. Den samme har jeg. Den har også ganske høy rygg. Knirker litt vel mye, så er ikke allverden av kvalitet. Ville muligens da gått for noe dyrere.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hva med en slik? En kamerat har en slik og de er veldig gode å sitte i Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ser ut som om det er god støtte på den ihvertfall! =) Men det ser ikke ut som om den har mange justeringsmuligheter da. Den andre fra IKEA som TSM-21 nevner har dama og jeg synes egentlig ikke den er så forferdelig behagelig å sitte i. Den er ikke vond, men mangler litt støtte synes jeg. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ryggen kan tiltes bakover da, i motsetning til den fra ikea. Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har den eldre modellen av denne stolen. Utrolig gode stoler Men ikke se på prisen da kan du få vondt i ryggen. Er litt dyr http://produkt.mobelringen.no/at-team/cat/...orstol-68868/nb Endret 31. desember 2007 av Zx45 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) 2500,- er da absolutt ikke dyrt for en god kontorstol. Min kontorstol ligger vel på rundt 5.000-6.000,-, men jeg fikk den mye billigere. Vi har to sånne i huset, veldig gode. Endret 1. januar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Vel jeg kjøpte Bentley 9293U fra Bohus for 1995, da den var satt ned fra 2500,- siden jul. Hittil godt fornøyd, merker at stresslessen fra 1985 har gitt meg dårlige sitte vaner. Fant ikke denne på Bohus sine nettsider atm. Så var jeg også og prøvde "Charlie" fra Bohus, og denne presser for mye på ryggen (ifølge pappa) så om dere leter etter stol kan jeg anbefale Bentley 9293U eller stolen Case til 2229,- Endret 2. januar 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hmm. Interessant. Er på jakt etter ny stol selv. Stolen jeg har nå, er en pinnestol med padding og jeg sitter alt for lavt. Sliter kraftig på armene og nakken etter 6-8 timer gaming / nerding. Den direktør-stolen til 2500 ser veldig fristende ut. Tror jeg må smøre farmor. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ...Tror jeg må smøre farmor. Skjønte hva du mente, men i mine tanker gikk det kun i koffert Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 håg sine er gode men de blir vel for dyre. Ville kjøpt en billig på ikea, er en der som er ganske brukbar husker bare ikke navnet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ikke kjøp noe billig dritt, kjøp noe av litt kvalitet. Du skal tross alt ha ryggen din i mange år til, så hvorfor ødelegge den for resten av livet ved å kjøpe en dårlig stol bare fordi du sparte en tusenlapp eller tre? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kinnarps har mye bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 espennyh, jeg vet. Jeg sitter i en nå, Skremmende komfy, skulle ønske jeg kunne ta med meg en av disse hjem i stedet for å svi penger på en egen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 espennyh, jeg vet. Jeg sitter i en nå,Skremmende komfy, skulle ønske jeg kunne ta med meg en av disse hjem i stedet for å svi penger på en egen Mhm, sitter i en nå jeg og. De er nok av ganske god kvalitet også, har disse på skolen og de får ganske bra bank men funker fremdeles bra. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er kvalitet ja. Komforten er god også, selv om de kan være litt rare å sitte i. Ergonomisk er de bra! Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Når det gjelder hvor mye enn skal bruke på kontorstol så ville jeg brukt litt tid, samt lagt litt ekstra penger i en bra stol, ca 2000,- . Faren min jobber med store maskiner, stolen i maskinen han bruker der koster over 20 000,- Sier litt om hvor mye arbeidsgiveren legger i sunn helse hos de ansatte. En stol jeg vertfall ikke kan anbefale til langtids bruk nå etter ca 4mnd bruk, er kontorstolen CHEF fra Jysk! Etter 2mnd aktivt bruk så knakk armlenene! (spjelket og skrudde stolen i sammen) så nå er jeg på jakt etter en ny stol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå