PyrionZ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk i dag igjen PC-en fra rep og merka det at de hadde montert inn en BRUKT q-tec 350w strømforsyning, den jeg hadde var en xgear 400w. Kan butikken gjøre dette? Har jeg rett på en maken til den jeg hadde? Q-tec'n virka også litt gammel, virka ikke som den hadde noe spesiell byggekvalitet heller, da den var veldig lett og sånt.. Håper på svar i denne tråden, kan bare flyttes om den ikke passer her; ) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Om den er brukt spiller ingen rolle da problemet blir fikset. Din strømforsyning var også brukt. Det du kan klage på er at det er en dårligere strømforsyning enn hva du hadde. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Slik jeg har oppfattet det så er ikke Q-Tec noe dårlgere enn X-Gear. De ligger i det samme segmentet. Ville dog ha klaget på at du hadde 400 W, men fikk en 350 W. Det kan du kreve å få rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå