PyrionZ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har akk fått igjen maskina fra rep, den var ferdig instalert med drivere og sånt da jeg fikk den.. Men har problemer med å kjøre BF, har instalert patch og alt sånt. Problemet er at når jeg skal starte, så går alt som normalt, skjermen blir svart, slik den blir rett før "introfilmen" og så er jeg plutselig på skrivebordet igjen, BF vises ikke på oppgave linja, og er borte.. Har avinstalert og instalert på nytt en gang og.. Hva er dette for noe tull? Takker for svat: ) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Funker nå, tråd kan slettes.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan jo skrive hva som var galt, så kan andre med samme problem ha nytte av tråden din. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 For dere andre som har problemer så kan det være at dere ikke har installert patch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå