Gå til innhold

Er dette fake eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
windows-downloaderen krever .NET framework 2.0 noe som vil fucke linux-brukere.

Så vidt meg bekjent har ikke WoW noen offisiell støtte for Linux ;)

Nei, men de har en del linux-brukere alikevel, så de ville ikke laget en downloader som krevde .NET framework ( som da er windows only )

Nei, men de har en del linux-brukere alikevel, så de ville ikke laget en downloader som krevde .NET framework ( som da er windows only )

Ingen automatikk bak noe slikt. Det står svart på hvitt at kun Windows og OSX (?) støttes. At folk på død og liv skal spille det i Linux spiller liten rolle for Blizzard. Jeg er enig i at Blizzard neppe ville ha laget en .NET framework downloader, men analogien din er helt feil.

Blir litt som å kjøpe seg ipod, vel vitende om at den ikke spiller av FLAC*, og så bli irritert når FLAC-sangene dine ikke kan spilles av.

*så vidt meg bekjent kan den ikke det

Fordi dette er skriftlig. We're er muntlig form, og kan kun brukes i replikker og andre varianter av direkte tale.

I skriftlig engelsk heter det "we are". Dette burde egentlig enhver over ungdomsskolenivå vite.

Hvis det ikke kan brukes, hvorfor eksisterer skrivemåten da?

Ikke lett å finne ut noe om dette på nettet, men mye tyder på at "we're" er en "folkelig" utgave av "we are". Tror ikke du finner så mange engelskspråkelige som ikke skriver "we're". I hvertfall ikke amerikanere. Jeg stiller meg også uforstående til utsagnet ditt om at dette bør enhver over ungdomsskolenivå vite. Er selv meget habil i engelsk og dette var nytt for meg.

Ingen automatikk bak noe slikt. Det står svart på hvitt at kun Windows og OSX (?) støttes. At folk på død og liv skal spille det i Linux spiller liten rolle for Blizzard. Jeg er enig i at Blizzard neppe ville ha laget en .NET framework downloader, men analogien din er helt feil.

Blir litt som å kjøpe seg ipod, vel vitende om at den ikke spiller av FLAC*, og så bli irritert når FLAC-sangene dine ikke kan spilles av.

Poenget er at det ikke er nok som spiller under Linux til at de lager en egen linux-versjon av WoW, men det er fortsatt mange nok til at de ikke ville gitt ut noe som ikke kan emuleres under Linux.

Og folk skal ikke nødvendigvis spille det på død og liv i Linux, men hvorfor skal du betale dyrt for Windows kun for å spille et spill?

Endret av Smeagoldfish

Poenget er at det ikke er nok som spiller under Linux til at de lager en egen linux-versjon av WoW, men det er fortsatt mange nok til at de ikke ville gitt ut noe som ikke kan emuleres under Linux.

Kilde til det er du grei. Virker som du trakk det ut av løse luften.

Og folk skal ikke nødvendigvis spille det på død og liv i Linux, men hvorfor skal du betale dyrt for Windows kun for å spille et spill?

Fordi det står at kun Windows og OSX støttes. Hvorfor kan jeg ikke kjøpe diesel til bensinbilen min? Det koster jo mindre. Risikerer å tråkke i baret her, men jeg vil anta andelen av folk som spiller WoW under Linux er minimal, og kan forbeholdes spesielt interesserte.

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_sense

Her er kilden du trenger.

La meg spørre deg om noe.. Om det lønte seg å lage en egen linux-versjon til WoW, tror du ikke da de hadde gjort det allerede?

http://en.wikipedia.org/wiki/Common_sense

Her er kilden du trenger.

La meg spørre deg om noe.. Om det lønte seg å lage en egen linux-versjon til WoW, tror du ikke da de hadde gjort det allerede?

Du argumenterer jo mot deg selv. Dersom en betydelig andel insisterte på å spille WoW under Linux, hadde det trolig blitt lansert en offisiell klient. Det er derimot ikke poenget, det er en liten andel wow-spillere som bruker Linux, følgelig spiller det ingen rolle at downloaderen hadde blitt lansert som .NET

Hva sunn fornuft har med dette å gjøre kan du gjerne forklare nærmere. Det er greit at du henter inspirasjon til innleggene dine fra andre brukere, men du trenger ikke å plagiere. Du kan lese litt om akkurat det her og her.

Endret av Sihar
Fordi dette er skriftlig. We're er muntlig form, og kan kun brukes i replikker og andre varianter av direkte tale.

I skriftlig engelsk heter det "we are". Dette burde egentlig enhver over ungdomsskolenivå vite.

Jeg skriver "we're", og jeg vet at det betyr "we are". Mener du at det egentlig ikke er låv? Mener å tro at jeg har sett seriøse folk fra microsoft og blizzard skrive det :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...