somebody Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå fikk jeg ATH-ES7 og Sennheiser PX-200 til jul, fikk derfor beskjed om at en skulle byttes, eller det var valgfritt, men tror jeg gjøre det! Men hvilke bør jeg tilslutt velge? Tenker mye på hva de tar av batteri, men begge gir en fantastisk lyd (mener jeg...). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå fikk jeg ATH-ES7 og Sennheiser PX-200 til jul, fikk derfor beskjed om at en skulle byttes, eller det var valgfritt, men tror jeg gjøre det! Men hvilke bør jeg tilslutt velge? Tenker mye på hva de tar av batteri, men begge gir en fantastisk lyd (mener jeg...). Kast px200 ut vinduet ES7 koster 1200, px200 350. Lenke til kommentar
somebody Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Var på HIFI klubben, en selger der mente at det ikke er vitsen med å legge på en 1000 lapp på hodetelefoner, Han anbefalte selc PX-200, framfor Bose og andre kjente merker! PX-200 var de han hade tatt om han skulle ha kjøpt hodetelefoner for 1500,- Så prisen sier ikke alt! Men har bestemt meg for at jeg beholder begge to! En til å bruke, den andre til "digging" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Var på HIFI klubben, en selger der mente at det ikke er vitsen med å legge på en 1000 lapp på hodetelefoner, Han anbefalte selc PX-200, framfor Bose og andre kjente merker! PX-200 var de han hade tatt om han skulle ha kjøpt hodetelefoner for 1500,- Så prisen sier ikke alt! Men har bestemt meg for at jeg beholder begge to! En til å bruke, den andre til "digging" Haha, det hørtes ut som en veldig malplassert selger. Hvor mye man legger i hodetelefoner kommer helt an på hva man er villig til å bruke, at det ikke er noe vits i å bruke over 1000 er rett og slett pisspreik. PX200 er forøvrig ganske mye dårligere lydmessig enn sin åpne bror, px100, så hvis han ikke visste såpass kan du hilse og si han får finne seg en ny jobb. Boseer forøvrig overpriset møkk, så å sammenlikne med det er ikke helt rett. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan vel være nettopp det selger mente, at han han aldri ville valgt nevnte overprisete møkk. Og om det er vits i å bruke en lapp på hodetelefoner, det avgjøres mye av hvor kresen man selv er. De som ikke har hørt noe annet, flyr rundt med et stort glis og noen beryktede hvite ørepropper. Kunne aldri klart å gå tilbake til de som fulgte med spilleren etter å vendt meg til et godt lukket hodesett i 500kr-klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan vel være nettopp det selger mente, at han han aldri ville valgt nevnte overprisete møkk. Og om det er vits i å bruke en lapp på hodetelefoner, det avgjøres mye av hvor kresen man selv er. De som ikke har hørt noe annet, flyr rundt med et stort glis og noen beryktede hvite ørepropper. Kunne aldri klart å gå tilbake til de som fulgte med spilleren etter å vendt meg til et godt lukket hodesett i 500kr-klassen. nettopp. og siden han sitter der med ath es7, som er det som er kjent for å være nest best etter hd25 av lukkede portable hodteelefoner, så burde det være et lett valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå