Heroes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hva synes dere? cod 4 eller the orange box? jeg elsket cod 4 betaen..beste multiplayer noen gang. har spilt alle før episode 2 elsket det. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har spilt orange box; portal er utrolig gøy og krever litt tenking. Team Fortress 2 kunne strengt tatt ikke vært bedre. HL2\1\episode 1\2 osv er helt greie for alle, men det er mest pga TF2 og Portal at jeg skaffet meg det. Perfekt for meg som liker litt glade farger og ikke mørke\skumle spill Lenke til kommentar
master_al Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hmm...spilt Cod 4 mest, og det er jo genialt. Og Orange box er også veldig bra, men syntes egentlig du burde kjøpe COD4 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 vanskelig valg....begge er konge. Spørs hva som er viktigst SP eller LIVE? Single player= orange box......spesielt EP2 var utrolig bra. LIVE = COD4(spiller online daglig) ....der synes jeg Orange box var dårlig. Lenke til kommentar
ambivalens Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har fått mye glede av Orange Box og anbefaler hjertelig. Men, samtidig så tror jeg ikke at jeg at jeg villa ha tillat meg selv å spare noen kroner på å ikke kjøpe CoD4. Maken til MP skal man lete lenger etter. Så, hva med begge deler? Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Blir nok cod4 denne gang. forsatt litt vansekelig og velge. burde også fokusere litt på skolen så 2 nye helt fantastiske spill er ikke bra for skolen. men det er bra for meg:) så vi får se. kjøper hverfall cod4 da. og så må jeg tenke litt med OB takk for helpa:) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Singleplayer: The Orange Box. Half-Life 2/ep1/ep2 er alle sammen kjempegode spill, og hvis du legger til Portal så har du en klar singleplayer kandidat! Multiplayer: Call of Duty 4. En utrolig god multiplayer med 550 grader og personliggjøring som du kan legge så tett opp i din spillestil som overhodet mulig, og utifra det gir deg mange, mange timer med moro på Live! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå