navbeacon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har en AMD Opteron 165 s939 med standard AMD heatpipe-kjøler, og har nå tenkt til å kjøpe AMD x2 6400+ Black Edition. Den kommer da uten kjøler, og jeg lurer på om den fine heatpipe-kjøleren jeg har nå vil passe på socket AM2 også? Eller blir jeg nødt til å kjøpe en ny kjøler? I så fall, har noen noen anbefalninger? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du må nok bite i det sure eplet og investere i ny kjøler.Vil du ha den beste luft kjølern på markedet,kjøp denne.Vær obs på at det ikke følger med vifte.Du må selv velge 120mm vifte. Lenke til kommentar
navbeacon Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Æsj, det var surt. Er du helt sikker? 500 for en kjøler uten vifte synes jeg var litt smådyrt. Trenger ikke "det beste", og hadde vært fint og få tak i en ferdig kjøler. Hadde også vært flott hvis den var tilgjengelig på Amentio, siden jeg skal kjøpe alle de andre delene der, og det hadde vert fint å slippe å betale frakt flere ganger. Takk for at du gidder å hjelpe! Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det finnes et utall cpu kjølere på markedet fra ca 150,- og dyrere.Mitt eksempel var den beste som er å få kjøpt pr idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå