pompews Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hei! Fikk meg IPod til julegave. Plugget inn i datan og lada den opp osv. Så skulle jeg overføre noe musikk til den, som var (E:). Bare 10 av 18 sanger kom dit! Har alle 18 sangene lagret i IPod disk-tingen som heter "IPOD (E:)". Har prøvd å sende dem til (E:), det ser ut til å virke siden det står på IPod'n: "synkr. filer, vennligst vent" og datan jobber. Men sangene er ikke der ! Har prøvd å gjøre det med Winamp men det går ikke å overføre musikken dit fra Mine Dokumenter. Pliz hjelp **HAR LASTET NED ITUNES OG ALT ER ORDNET, TUSEN TAKK FOR HJELP: eXtreme-501, OG TRANZER. MOD, BARE STENG DENNE TRÅDEN.** Endret 25. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du skal ikke sette inn sangene rett inn på ipoden.. Du skal bruke Itunes.. Hvis du ikke får inn alle sangene så er det sikkert fordi de er i ett format som ikke støttes av ipoden.. Prøv med Itunes, så konverterer den sikkert sangene.. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Alle er i samme format.. Men er ikke ITunes noe som koster penger? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hahaha nej:P får det 100% gratis med QuickTime Lenke til kommentar
pompews Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Sånn, nå har jeg lasta ned ITunes 7.5. Venter på at alle musikkfilene skal bli kovertert , så får vi se om jeg får til : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå