Gå til innhold

Xbox 360 hjelp

Heio123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som jobber med det her vet at man skal ikke røre xbox når den er igang. Det er fysisk umulig at platene blir ødelagte uten at noen har kommet borti maskinen.. Dersom du får bytta den er det kun fordi butikken ikke ønsker et helvete i butikk og fordi de er snille. Ikke fordi de ikke gjennomskuer deg..

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Det er fysisk umulig at platene blir ødelagte uten at noen har kommet borti maskinen.

Det er ikke umulig at 360'en riper plater, selv om ingen rører den.

jo.. eller, dersom du tar tar ut plata for tidlig, altså før den har sluttet å snurre, da kan den også bli ødelagt..

Lenke til kommentar
jo.. eller, dersom du tar tar ut plata for tidlig, altså før den har sluttet å snurre, da kan den også bli ødelagt..

Du vet tydeligvis ikke hvordan drevene er konstruert eller fungerer. Platene kan bli ripet av mange årsaker. Det er ikke bare flytting av 360'en som kan gjøre at platen roterer skjevt.

Lenke til kommentar

Du vet tydeligvis ikke hvordan drevene er konstruert eller fungerer. Platene kan bli ripet av mange årsaker. Det er ikke bare flytting av 360'en som kan gjøre at platen roterer skjevt.

har en konsoll geek i familien, skal få han til å klage for meg ;p fatter at det var dumt, men hvem kan ærligt si at dem leser hele bruksanvisningen før de bynner å spille? hadde liksom ikke tid til å lese , jeg ville spille :`\ håper det fikser seg på tredje jule dag da, må til byen da ;p Men et lite spørsmål er oddsen større å få et spill tilbake fra Freerecord shop en for.eks spaceworld? kansje de har mindre peiling ;p

Lenke til kommentar

Jovisst kan du ødelegge spillet uten å være borti! Kjøpte meg xbox 360 for 8 måneder siden ca. Og jeg kom stolt hjem med Gears of War, og etter 60 minutter med spilling, så gikk strømmen. Jeg hørte bare masse skraping fra boxen, å når strømmen kom på igjen var spillet ødelagt.

Jeg kjøpte min på elkjøp, men jeg fikk nytt da :)

Lenke til kommentar

Må spørre om noe helt ulogisk forhold til hva tråden min handler om ;p hvordan tar jeg ut cdene uten at den spinner? slo av xboxen så trykkte jeg på utak knappen men den kom spinende ut , gjør jeg det rett? ;o er så redd for å fucke flere CD-er :s vet det er ganske noob men please :s

Lenke til kommentar
Må spørre om noe helt ulogisk forhold til hva tråden min handler om ;p hvordan tar jeg ut cdene uten at den spinner? slo av xboxen så trykkte jeg på utak knappen men den kom spinende ut , gjør jeg det rett? ;o er så redd for å fucke flere CD-er :s vet det er ganske noob men please :s

Platen skal ikke komme spinnende ut i det skuffen åpnes. I ny og ne kan det allikevel hende, og vanligvis vil det ikke skade platen. Men om det skjer hver eneste gang du åpner skuffen, er noe galt.

Lenke til kommentar

Platen skal ikke komme spinnende ut i det skuffen åpnes. I ny og ne kan det allikevel hende, og vanligvis vil det ikke skade platen. Men om det skjer hver eneste gang du åpner skuffen, er noe galt.

Hmmm , spinner ikke masse, bare at den går rundt en halv gang i det den kommer ut, er dette vanligt da? er ganske uerfaren med xbox :s

Lenke til kommentar
Hmmm , spinner ikke masse, bare at den går rundt en halv gang i det den kommer ut, er dette vanligt da? er ganske uerfaren med xbox :s

Jeg har aldri opplevd noe slikt på mine 360'er. Men om platen bare såvidt beveger seg er det neppe farlig.

Tusen takk for hjelpen =D

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...