Heio123 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei, Jeg har nettopp fått en xbox 360 i julegave ;D så fikk jeg assassins creed (gledet meg lenge til å spille det), Jeg sitter og gamer i rundt 20 min før jeg kommer borti konsollen med foten min , den velter halvveis, redder den med foten ;p , så hører jeg er skrappe lyd , jeg tar ut spillet, halve cden er skrappet opp, Er dette normalt med xbox 360? min ps2 har aldri gjort dette :s Tror du jeg kan klage og få nytt spill?;o hjelp :s Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 HOLY SHEET!!! Vis du er så hyper at du greier å velte X360'en din.. :O Da vet jeg ikke mine egne ord.. Og det verste HERPE!!! Assasin Creed.. GALSKAP Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Vet :s koblet opp og satt på puffen foran tv og ja jeg var overlykkelig å kom borti :s kansje litt mer hjelp istede for å flame ;p fatter at jeg fucka det opp :\ Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Men du kan da dra til Butikken og si at det var sånn når du tok det ut.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Er jævlig vanskelig å få nytt spill fra Microsoft. Har selv fått skrapet opp både Forza 2 og COD3 og de ba meg bare om å kontakte utviklerne av spillet da de selv ikke hadde noe med det å gjøre og slikt piss. Jeg gadd ikke kontakte utviklerne av spillet siden de helt sikkert kom til å si det samme. Men du kan jo alltids ringe inn å høre da. Nummer til kundesupport finner du på Xbox.com Endret 25. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 hehe ;p skal prøve det ;p tar med fattern, blir litt mere troverdigt visst han sier det ;P^_^ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bare pass på å si at du OVERHODET ikke rørte Xboxen. Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Er jævlig vanskelig å få nytt spill fra Microsoft. Har selv fått skrapet opp både Forza 2 og COD3 og de ba meg bare om å kontakte utviklerne av spillet da de selv ikke hadde noe med det å gjøre og slikt piss. Men du kan ringe inn å høre da. Nummer til kundesupport finner du på Xbox.com Hmm skal prøve det, men fikk et til spill som heter "Blacksite" kansje jeg bare bytter det til assassins creed, Men btw , mens jeg har noen folk her, blir xboxen varmere visst den ligger? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 blir xboxen varmere visst den ligger? Nja, egentlig ikke. Noen hevder at den gjør det, men... Sålenge den ikke ligger på et teppe skal det vel gå greit. Anbefaler å ha den stående utilgjengelig for ivrige føtter. Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 blir xboxen varmere visst den ligger? Nja, egentlig ikke. Noen hevder at den gjør det, men... Sålenge den ikke ligger på et teppe skal det vel gå greit. Anbefaler å ha den stående utilgjengelig for ivrige føtter. Hehe ... *flau* ;p jaja shit happens ;p tar det ikke så tungt ^_^ takk for informerende svar btw ;D Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg gjorde noe lignende med Gears Of War for rundt 1 år siden.. Da tok jeg med spillet dit jeg kjøpte det (Elkjøp), og sa at strømmen hadde gått mens jeg spilte.. Og jeg fikk nytt spill! Lenke til kommentar
Heio123 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg gjorde noe lignende med Gears Of War for rundt 1 år siden..Da tok jeg med spillet dit jeg kjøpte det (Elkjøp), og sa at strømmen hadde gått mens jeg spilte.. Og jeg fikk nytt spill! genialt ;p kansje jeg skal prøve den xD Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Er da verdt et forsøk : ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 si ifra om det fungerer for deg heio123, nesten samme skjedde med fifa for meg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjekt å ha boxn oppå skrivebordet så man ikke kommer borti med føttene Det fikser seg sikkert. Får du ikke nytt spill så får du anklage de for svindel Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Helt enig.. Anklag dem for svindel for å selge en ødelagt cd!! Hihi.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hva enn du gjør, ikke rør xboxen mens du spiller. Bare du er borti boksen, hører du skrapelyder i DVD-en du har i, og du kan si farvel. Det står nokså tydelig på at du må ikke røre boksen mens den er på. Ellers får du ha lykke til med å få nytt spill, og grattis med xbox360 Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal xboxen stå eller ligge? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det bestemmer du selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg