grimjoey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ta en titt på http://www.wowhead.com/?items&filter=cr=82;crs=1;crv=0 og før pekeren over en av radene i tabellen så ser du hva jeg mener. Ville satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan man kan få til noe sånt. Eventuelt peker til en relevant guide. Fikk ikke så mye ut av kildekoden for den er noe kryptisk for meg. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Det der er laget med Javascript! Her har du hvertfall en start: <script> function hide_tooltip(){ document.getElementById("tooltipper").style.left=0 document.getElementById("tooltipper").style.top=0 document.getElementById("tooltipper").style.width=1; document.getElementById("tooltipper").style.height=1; document.getElementById("tooltipper").innerHTML=""; } function show_tooltip(event,txt){ document.getElementById("tooltipper").style.left=event.clientX+20 document.getElementById("tooltipper").style.top=event.clientY+30 document.getElementById("tooltipper").style.width=300; document.getElementById("tooltipper").style.height=150; document.getElementById("tooltipper").innerHTML=txt; } </script> <a href="#" onmouseover="java script:show_tooltip(event,'Her er teksten som kommer opp når du holder musa over!')" onmouseout="java script:hide_tooltip()" style='color:red'>www.link.com</a> <div id='tooltipper' style='position:absolute;left:0;top:0;width:1;heig ht:1;border:1px solid black;background-color:rgb(250,250,255)'></div> EDIT: Fant flere forskjellige metoder du kan se på, den jeg posta over fant jeg også her thescripts.com Endret 25. desember 2007 av YaNkEs Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) YaNkEs: Bare dropp 'javascript' innenfor 'onmouse*'. No need Edit: Du kopierte ja ... Endret 25. desember 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå