Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge?

krillee

Anbefalte innlegg

Hei og god jul!

Jeg har et lite problem her etter julegave åpninga...

Jeg hadde ønsket meg headset med mic, og hadde faktisk fått tre ulike! :p

Så spm da er hvilket jeg skal beholde og hvilke jeg skal bytte inn, headsetene er følgende (alle har mikrofon):

Logitech internet chat headset

Mine tanker om det:

Det stiligste av dem alle. Utbyttbare deksel på ørene, og ja, rett og slett finest.

For meg er Logitech kjent for allrounder, men jeg tenker mest på mus og tastatur når jeg hører navnet.

Creative communications headset HS-400

Mine tanker om det:

Dette er det headsete som ser mest behagelig ut. Det har runde puter på ørene og avtagbar mikrofon.

Når jeg tenker på Creative så tenker jeg lydkvalitet. De er for meg kongen på haugen når det gjelder lyd.

Koss CS 80 Stereophone with microphone

Dette så helt greit ut. Det ser behagelig ut.

Koss er for meg kjent som gode headset når det kommer til musikk, men jeg er litt skeptisk siden dette egentlig i grunn mest skal brukes til spilling (men også film, musikk etc)

ja det var det :p

Jeg skal kjike litt rundt på nettet og sammenligne dem, men akkurat nå er jeg mest sikker på creative, med logitech like bak :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech-settet er ikke akkurat kjent for god lydkvalitet. Mikrofonen er sikkert grei, men musikk er bare å glemme. Har ikke noen erfaringer med de andre to, men velger likevel å holde en knapp på Creative-settet, rett og slett fordi det ser mer solid ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...