Gå til innhold

PC som vil kjøre Crysis på max grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fullt mulig. Men det er fortsatt bedre med 3 GB(vista bruker omtrent 512 mb) enn 1,5 GB(igjen, så tar vista 0,5 GB)

 

Det er alle enige i!

selfølgelig er det det. Her var det snakk om han trenger 2, 3 eller 4gb ram. Om han skal ha mere enn 3gb må han ha 64bit OS. Var egentlig bare ett hint så han skulle vere klar over det...

Lenke til kommentar

Du vetr nå hvor mye kommentarene på komplett er verdt.

Det er for øvrig forskjell på maks og maks.

Jeg få f.eks ikke høyere oppløsning en 1280x1024 på min 17" CRT skjerm, og for meg blir det maks.

Med 15" CRT skjerm blir dermed maks oppløsning mindre.

Tror ikke kjøperen her hadde maks oppløsning som i 1900Xxxxx oppløsning med AA på fult.

Lenke til kommentar

DX9

1280x1024 0xAA 0xAF, Shadows/Post Processing: Medium, Other settings: High, DX9 klarer du rundt 45fps

 

og med

 

DX10

1280x1024 0xAA 0xAF, Shaders: V. High, Shadows/Post Processing: Medium, Other settings: High, DX10

klarer du rundt 35 fps

 

Kilde: Bit-tech

 

Da med et GTX. Et ultra yter 5-10fps mer.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar
35 FPS i Crysis = mer eller mindre glatt.

 

De som sier noe annet er vel "100FPS er bedre enn 90 FPS på min 60Hz LCD screen"-ungene.

Dette emnet er utdebattert i utallige tråder. La oss slippe en ny. For min del er dette uspillbart. Hva du måtte mene om det er meg faktisk klinkende likegyldig.

 

BTW, for ordens skyld vil jeg opplyse om at jeg ikke har LCD og så dagens lys i 1972.

;)

Lenke til kommentar
35 FPS i Crysis = mer eller mindre glatt.

 

De som sier noe annet er vel "100FPS er bedre enn 90 FPS på min 60Hz LCD screen"-ungene.

Dette emnet er utdebattert i utallige tråder. La oss slippe en ny. For min del er dette uspillbart. Hva du måtte mene om det er meg faktisk klinkende likegyldig.

 

BTW, for ordens skyld vil jeg opplyse om at jeg ikke har LCD og så dagens lys i 1972.

;)

 

Selvfølgelig har du ikke LCD. Er jo bedre med en 25-kilos CRT.

Lenke til kommentar

Jeg ville skiftet ram brikker, til noen som har over 1000 mhz(ddr3), ellers vil du kunne kjøre det veldig bra, på very high. Du trenger ikke mer en 2gig ram egentlig. Hovedkortet vet jeg ikke mye om, du bør kanskje sjekke hvor godt det sammarbeider med de ulike delene. Har en venn som har de andre delene, og han fikk over 11k i 3dmark 06. Noe som er veldig bra. Han kjører også crysis på very high uten lag, selv i combat.

 

gl hf med søket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...