Gå til innhold

BK: Liten hjemme-shoot fra julaften (portretter)

MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På det første skulle nok øyet hennes pekt samme vei som rosen, nå ser det ut som hun skjeler, ellers var bildene fine, men kanskje litt for softe?

PS: har du brukt 50MM 1.8 her? fikk nemlig denne til min D80 av julenissen, flott liten sak.

Lenke til kommentar

Likte Nr. 3 godt også, men det blir litt for lyst for min smak, åpne persienner trenger ikke å være en dårlig ting, bare den lysflekken i øverste høyre hjørne ikke hadde vært der.

En kamerat har faktisk den 105'en, snacks. men her skal jeg ihvertfall ha batterigrep først, muligens fra hähnel, da nikons er svindyrt.

Lenke til kommentar

Bestiller du fra statene er det ikke SÅÅÅ dyrt med orginalbatterigrep til D80. Sitter å vurderer det selv faktisk. Etter hva jeg har funnet ut runder det i overkant av tusen fra B&H. Så kjøper man gjerne et ekstra batteri og noe annet stæsj, så føler man at man har tjent litt på det i hvertfall :p

On-topic: Likte også bilde nummer tre best. Det første er et godt forsøk på noe kreativt, men funker dessverre ikke helt. Nummer to har den matte redigeringen i likhet med de bildene du postet i går. Blir for tamt og kjedelig. Synes ikke du skal henge deg opp i akkurat persiennene. Er tross alt mye annet i bakgrunn som trekker oppmerksomhet fra motivet. Men ellers et fint "snapshot", eller i hvertfall et ikke-veldig-nøye-planlagt-bilde ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk også 50mm f1.8 til jul, nå strever jeg bare med å finne noe/noen å ta bilde av.

On Topic: Det første bilde har potensiale, det er en grei ide, men som andre sier, øyet hennes burde "peke" samme veien som rosen.

Bilde nr. 2 synes jeg er helt greit, men blikket hennes er ikke så spesiellt, altså jeg klarer ikke å lese så mye fra uttrykket hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...