Krishell Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Alle nettbutikkene ødelegger bursdagen min, ville ha s55 med kammera, bursdagen min er snart. Bestilte fra komplett først, men de fikk den ikke inn. så mpx, de fikk den heller ikke inn. Hvor kan jeg få den raskest mulig nå da? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 I en butikk dummen. Hvis du gidder å flytte ræva opp fra pcen skal jeg vedde på at du får tak i den i dag Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 HVis du orker fløtte de feite fingra dine på den fettete scrolleknappen din ser du at jeg vil ha med kammere. noe som de i butikkene jeg har sjekket i ikke har. har kun sett på storbyen i sarp da jeg ikke har mulighet for dra noen andre steder Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ...og hvem sa at det som ligger på skrolleknappen min er fett? Men seriøst, om du absolutt må ha telefonen i morgen er du nok nødt til å trosse fordommene dine og stikke ned til en butikk. Så, så, det ordner seg nok serru Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Argh. da får jeg vell løpe rundt ta buss og det som er, jaja. må life for skjønnheten Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Nå har jeg leita sarp rundt. finner ikke noe sted som har med kammera.. MEN nå har mpx utsatt mobilen til den 14.03.03.. kom ikke som noen bombe at det ville skje men :(Hvis noen vet om en butikk så si i fra please. S55 er det råeste av mobiler og jeg vil ha den Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Bare skyter inn at S55-kamera koster 609,- på www.flexi-data.no , mpx.no ser jeg tar 750,-... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ikke kommet inn enda da. Det er kipt med nettbutikkene az. setter en innkoms dato og bare utsetter den hele jævla tia. ekke rart man blir grinette en gang i blandt Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Enig i at Nettstedene kunne vært flinkere med å fastsette dato for når det er på lager. Men, det kan vel hende at Siemens har litt skyld også her. Etterspørselen etter S55 ble større enn forventet og produksjonen av kamera henger litt etter... Er litt pussig at her i England er det umulig å få kjøpt S55 UTEN kamera Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis jeg hadde importert en s55 fra england. ville jeg spart noe og koster laderen under 1k i norge liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå