Simenrf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ja, nå var det jul igjen! Og jeg fikk Call of Duty 4 i julepresang... Så innstallerte jeg det, lasta ned den nyeste patchen. Og punkbuster, oppgraderte punkbuster på Call of Duty 4 (gjort det to ganger) og allikavel kommer denne feilmeldingen opp etter ca 1-2 minutts spilling! "Punkbuster kicked player Simenrf for Losing Key packets" som sagt gått på Punkbusters hjemmeside og oppgradert Call of Duty 4! Og lastet ned nyeste patch 1.4! Så hva er problemet? Lenke til kommentar
AleXzorZ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Det har noe med nettet å gjøre. Pakkene som PC-en din sender ut kommer vel tydeligvis ikke fram. (Nettverkspakkene altså, ikke julepakkene, høhø lolol) Dette skjedde med meg også da jeg hadde lan, altså når jeg delte 6mbits-linja mi med 5-6 andre personer. Mere hjelp enn det kan jeg dessverre ikke bidra med! Endret 24. desember 2007 av AleXzorZ Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 så hvordan fikser jeg dette her da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Typisk PB feil. Det kan være at PB ikke er oppdatert skikkelig. har PB admin rettighet når det kjører? firewall slipper punbustera.exe og punkbusterb.exe igjennom? Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 nei har ikke admin rettigheter på denne brukeren jeg sitter på nå! ja firewallen slapp de inn Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Prøv og få programmene til å kjøre med administratorrettigheter Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg har samme problem. Får ikke spilt mer en 1-2 minutter. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
illegal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det er som skrevet tifligere PB feil.....last det ned på nytt (Download) og installer det....når du kommer har kommet inn på den meny lignende greia trykk på CoD 4(hvis det ikke er der bare: "add game...") og velg check for updates..eller lignende... EDIT: så nå at du hadde skrevet at du hadde gjort dette.....hmmmmmmmm mystifitisk... det funket for meg vertfall Endret 26. desember 2007 av illegal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå