crazylazy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har et "nytt" ubrukt Philips headset som bare gir lyd i venstre øre, har testet den opp mot min Dell Latitude D630, og Nintendo DS. Skal jeg bytte ut PC-en og DS'n eller få meg nytt headsett? Hva kan være galt? Er det noe jeg kan fikse selv? Uten å risikere liv og lemmer. Skal teste på flere ting, men det kan ta en liten stund siden jeg ikke er hjemme... Hvis det er noen spørsmål er det bare å spørre. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 sikker på at det ikke er jack kontakten som er litt skadet? jeg har i hvertfall det problemer når jeg kobler PC-en opp mot anlegget. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er nok ledningen som er løs. Forsøk å juster på kabelen som går inn til elementene, eller nede ved jack-kontakten. Har selv et par fra Koss der ledningen har løsnet, og skal ned på butikken og kreve nytt, eller mest sannsynlig et fra et annet merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå