mosa93 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jeg hr problemer med mobilen min.det går ik ann og åpne spill lr pogrammer på min k800i.. da jeg åpner det kommer det ''oprasjon misliket''. det skjedde da jeg skifta memory stick på mobilen med en annen kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har du prøvd å installere javaappen det gjelder på nytt? Mener å ha opplevt noe lignende når jeg har svappet rundt på minnekort. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har samme problemet, tror det er noe tull med firmwaren.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det korte og kjedelige svaret er at du ikke må lagre programmer på minnekortet, men telefonen. Det samme skjer når et tema er lagret på minnekortet, du tar ut minnekortet og temaet skal brukes (telefonen bytter til det originale temaet), men med programmer slutter de også å virke selv etter at minnekortet er tilbake i telefonen. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det har ingen sagt før problemene oppsto og nedgradere firmwaren fikser problemet, men koster penger på en sleip siden. Det er heller ingen logisk grunn for at det skal slutte å virke fordi det er på minnekortet. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jo det er det, og det har med kopibeskyttelse å gjøre. Hvis du lagrer en applikasjon/spill på minnekortet så blir den låst imot kombinasjonen telefon/minnekort. Hvis du da bytter minnekort, men prøver å kopiere over allt innholdet inkl. apps/spill så vil ikke det ikke funke siden de ikke er godkjent for bruk på den kombinasjonen. Hadde det ikke vært slik så kunne jo alle bare lastet ned et spill og delt det fritt. Men dette bør ikke trigge hvis det er snakk om å ta ut og sette inn det samme minnekortet, uten å ha gjort noe med det i mellomtiden. Har selv k800i og har ikke opplevd dette. -C- Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er kun firmware nedgradering som fikser problemet, minnekortet har ikke noe å si for dette, for det skjer på telefonminnet og. Det er kun Java som ikke virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå