Opelmekk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei På selveste julaften så har mobilen til far min tatt kveld og dessverre var det ingen ny under treet :/ Mobilen var 5 år gammel så vi har ventet på dette lenge Det han trenger er en mobil som er tåler vannsprut/rask utseting for vanndammer og så må den vere støtsikker. det eneste han bruker den til er å ringe og send ei mld i ny og ne. så trenger ikkje vere noen avansert mobil. Kanskje et kamera er godt å ha og? Håper noen vet om mobiler som kan passe for han God Jul Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eneste alternativer på det norske markedet er Nokia 5500 og Samsung M100 (er vel i butikkene snart). Evt. kan man vurdere en vanlig mobil, og betale ekstra for forsikring som dekker tilfellene du nevnte. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 nokia 5500 har fått noe ugne bruker erfaringer da :/ men er den typen telefon eg er på jakt etter. du mener vel M110? den har eg hørt om og tror den er perfekt men når kommer den ut? Lenke til kommentar
Markn Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 nokia 5500 er en aldeles bra mobil Denne skulle visst Elkem få hos sine ansatte. Den telefonen som jeg vet som tåler mest er vell Nokia 5140. Fattern min har hatt denne i 3/4 år i av og til extreme forhold. Datt ned i fra altanen i år. Ikke ei ripe. Får vell gå for Nokia 5500 du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå