lperik Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvordan skal jeg resize c:? Har prøvd med partition magic 5 (eneste jeg har) og jeg kan bare lage partisjonen maks 2079mb. Kunne trengt at c: var betydelig større en dette, men husker ikke hvordan jeg gjør dette. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 eneste metoden jeg vet om (uten å formatere selvfølgelig) er å bruke partition magic. så jeg tror du må skaffe deg en litt nyere versjon. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Lasta ned partition magic 8.0 på kazaa, og da ordent ting seg :smile: takk for svar. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Lasta ned partition magic 8.0 på kazaa, og da ordent ting seg :smile:takk for svar. Det gjelder å tilstå ulovligheter på et åpent forum Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Lasta ned partition magic 8.0 på kazaa, og da ordent ting seg :smile:takk for svar. Det gjelder å tilstå ulovligheter på et åpent forum Enig vær ærlig selv om det fører til et lite brudd på reglene Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Lasta ned partition magic 8.0 på kazaa, og da ordent ting seg :smile:takk for svar. Det gjelder å tilstå ulovligheter på et åpent forum Enig vær ærlig selv om det fører til et lite brudd på reglene Ups, var det brudd på reglene, nei jeg mener ups, er det ikke lov til å laste ned programmer på kazaa, nei jeg mener... :o jaja, gjort er gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå