tobba1993 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hei. eg har ein aerocool fp-01. vifte kontakten så eg fekk med på viftestyringen er 3 pins kontakt. men på viftene har eg 4 pins kontakt, så er kobla opp til strømforsyningen. kosen skal eg kobla det? eg kan legga ut bildene av viftene og kontaktene på viftestyringen. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg har også et 4pin til 3 pin problem og lurer på å kjøpe denne strømledningen som er tenkt som en overgang, fra en gpu kjøler med 4 pins kontakt til 3 pins kontakt på en Zalman Fanmate 2 spenningsregulator. edit: url strøket, feil overgang Vet jo ikke om det vil passe men det er det eneste interessante jeg har funnet. edit: Ops, nei jeg tror den jeg fant først blir feil, jeg får lete videre. Endret 27. desember 2007 av Decoman Lenke til kommentar
brickhead Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Overganger fra 4-pins power til 3-pins vifte finnes i søkk og kav. Andre veien har jeg ikke sett. Jeg finner det egentlig ganske utrolig at det fortsatt selges vifter med 4-pins molex som eneste tilkobling - de kan jo ikke engang brukes til fyllmasse. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Microplex har "styring" til vifter med Molex kontakt, her, har brukt en slik ei stund, først med "Molex" til "vifte" overgang (4 til 3 pins), nå har eg kabinett med vifter som har "Molex" kontakt, rheostaten blei redninga Lenke til kommentar
tobba1993 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 eg trur eg har fiksa det. eg bare klupper av og lodder inn på ein 3 pins. så eg håpper det funker ellers kjøper eg bare nye vifter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå