Superdan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg har formatert en Bærbar PC av type HP Pavilion ze2000, men når jeg skal instalere drivere til skjermkortet, så går ikke det. Kommer opp en feilmelding som sier dette: INF-filen inneholder ikke informasjon for maskinvaren på dette systemet. Instalasjonen avsluttes. Noen som vet hva jeg må gjøre? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Laste ned fila på nytt? kanskje den er skada..? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tvilsomt om han da ville fått en fungerende inf-fil i utgangspunktet. Ville heller sjekket at du har lastet ned eller forsøker å legge inn riktig driver. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Skal prøve å laste ned annen driver Takker for svar Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvor lastet du ned driveren til skjermkortet? Hvis du lastet ned fra nVidia, er dette feil sted for nyere drivere for bærbare. Disse er det (insert company name) sin oppgave og oppdatere. Hvis du skal ha en nyere driver, kan du sjekke litt mer på Tweakforce og Laptop2go . Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå