Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Topic sier det meste, lager denne som et "svar" til "Hva fikk du til Jul i år?". Selv var jeg dårlig til å gi i år, men ga nå mamma en mobil. De sier jo også at det er bedre å gi enn å få, så sånn sett har jeg gitt familien en flott jul. =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Personlig så synes jeg julen handler mer om å gi enn å få gaver. Hva gav du bort til jul i år? Selv så har jeg gitt bort følgende: - mp3-spiller (2 stk) - Jägermeister (2 flasker) - Dildo - Nippelanheng - Sølvsmykke - Kroppspleiesett fra BodyShop - G-punkt-stimulator - Bok - Rollespill - Vaffeljern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 To identiske tråder er flettet sammen. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Personlig så synes jeg julen handler mer om å gi enn å få gaver. Jeg var mer glad å gi bort enn å få i året.. Aner ikke åffer, kanskje fordi jeg har modnet og har mye spenn? Det er deilig å se folk sine reaksjoner Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Iron maiden bilett, dasslokk, søppelbøtte og 50 håndtak olsenbanden samling på dvd CD-er Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pyntenisser Elvis Presley DVD-boks med 8 filmer Prison Break sesong 2 Six Feet Under sesong 2 Martini Sengesett Og snart et Bond-leksikon og kalender med Bond-posters.. Må bare få det i posten først.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 haha, gi bort en dildo i gave? XD hmm skal vi se: En klem Et kyss Et pledd Sånn kuler som man har på juletreet, med den lokale kirka malt på Kommer ikke på mere.. mamma og de kjøpte, og skrev mitt navn på Lenke til kommentar
564215 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 En hjemmelaget pute.. lol! Så lite matcho det går an å bli.. Sitte å sy pute til morra si! Men jeg kaller det tidfordriv... Personlig så synes jeg julen handler mer om å gi enn å få gaver. Hva gav du bort til jul i år? Selv så har jeg gitt bort følgende: - mp3-spiller (2 stk) - Jägermeister (2 flasker) - Dildo - Nippelanheng - Sølvsmykke - Kroppspleiesett fra BodyShop - G-punkt-stimulator - Bok - Rollespill - Vaffeljern Steike.. Er det mora di som fikk alt dette? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 -DVD spiller -Vinskap -Gavekort -Div filmer -Bluetooth headset -"En strømsjokk ting" -Album -Barneleker -mye annet tull Jeg misliker sterkt alt som har med julegaver å gjør. Prøvde å hinte frem at dette blir den siste julaften de over 18 år får noe presang av meg. Tror dere dette ble godt likt, ikke fa**. Hele jula har blitt en materialistisk "suppe" der alt handler om å bruke penger. Hvorfor kan vi ikke ha en julaften der maten, drikken og samværet står i fokus? jaja... akevitten var ihvertfall god :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Steike.. Er det mora di som fikk alt dette? De tre gavene var ment litt humoristisk da. De gikk faktisk til tre forumfolk. Dere vet selv hvem dere er. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg gav bort dette til familien min : - Videokamera - Lydanlegg - Radiostyrt Helikopter - DvD brenner - Passion Paris klokke Brukte flere tusen kroner på gavene, og jeg fikk bare sokker, munnskyld o.l. -.- hællvettes gjeng Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, ble ikke så mye gaver å gi bort på meg i år (avtalte med de fleste vennene mine om at vi i år skulle roe oss med gavene): -Digitalt steiketermometer til modern, med trådløs "pod" så hun kan sitte i stua og passe på maten -Et par skinnhansker til fadern -Bilde av meg selv til besteforeldra -Gavekort på vinmonopolet til en kompis som mente det var veldig viktig å gi gave -Hjemmeprodusert gavekort til en kompis, men har ikke fått levert den enda. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Cognac til fattern, bok til mutterm, og laptop til søstra. Av dette ble jeg overrasket over hvor dyrt bøker er :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Håper de ble happy da, Lars..eheh . Jeg har gitt bort : -Kaffe -Lue og skjerf -DVD-er -Cd'er -Bøker -Armbånd -Marsipan =D -Klær Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I år ble det bare gaver på min småsøsken pluss nærmeste venner. Jeg flytter til USA neste år, så folket mitt ba meg spare pengene til da istedenfor å kjøpe de en gave. - High School Musical 2 DVD til søster - Lightning McQueen bil til lillebror Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vel moren min kan ikke noe om data så jeg skal lære henne og bruke pc. Det kommer til og ta laaaaang tid men det er jo tross alt moren min Har også lovet pappa og ta han med på kino. Hvem trenger verdighet når jeg har en pappa? Har også lovt lillesøsteren min og bruke litt mer tid på henne Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ga mor og far en helg med barnevakt xD (Ble veldig glade :O) Nintendo ds til bror og dukker til søster. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 kaffekanne skrujern konfekt puter pledd lampe toalettveske med masse tilbehør spy gear hanska politisett krypeteppe datamus osv...... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 DVD 2 stk gavekort 2 stk PC-spill Godter USB-minnepenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå