play_er Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei Vurderer å kjøpe meg et micro anlegg. Jeg lurer på hva forsterker har å si. Hva er forskjellen på 30 watt og 80 watt feks.? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vel,watt har som oftest liten betydning men om man sier begge er av samme merke vil 80 watt logisk nok ha mer effekt enn 30. Hvor mye penger tenker du å legge i anlegget? Lenke til kommentar
play_er Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Vel,watt har som oftest liten betydning men om man sier begge er av samme merke vil 80 watt logisk nok ha mer effekt enn 30. Hvor mye penger tenker du å legge i anlegget? 1000kr ca rundt det Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Til den prisen kan du like gjerne ta en tur innom Elkjøp,høre hvilke du liker i prisklassen og velge der. Om du høyner noe er det en del godt å velge mellom på Hifiklubben. Lenke til kommentar
play_er Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Til den prisen kan du like gjerne ta en tur innom Elkjøp,høre hvilke du liker i prisklassen og velge der. Om du høyner noe er det en del godt å velge mellom på Hifiklubben. Har tenkt å prøve www.pixmania.com, der er det rimelig. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dersom du vil øke prisen litt og vil ha litt større høyttalere, så kikk på Dynavoice F6. De koster 1000kr per par, men frakt kommer i tillegg. Noen kraftig forsterker trenger du ikke, så en grei en som far finner på loftet. Andre innen den sjangeren vil også duge. (Finner ikke far noe på loftet, så har du alltids Argon forsterkeren hos HiFi Klubben, som koster 1300 kr). Det er kanskje litt for "anlegg" for deg? Hos Pixmania finner jeg dette anlegget fra LG som jeg vet at spiller ganske bra. Vil anbefale deg å ta turen innom de lokale elektronikkforetningene og høre hva du får for pengene dine der, og dersom du finner noe du liker så kjøper du det. Finner du ikke noe bra må du bare spare videre Lenke til kommentar
play_er Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Dersom du vil øke prisen litt og vil ha litt større høyttalere, så kikk på Dynavoice F6. De koster 1000kr per par, men frakt kommer i tillegg.Noen kraftig forsterker trenger du ikke, så en grei en som far finner på loftet. Andre innen den sjangeren vil også duge. (Finner ikke far noe på loftet, så har du alltids Argon forsterkeren hos HiFi Klubben, som koster 1300 kr). Det er kanskje litt for "anlegg" for deg? Hos Pixmania finner jeg dette anlegget fra LG som jeg vet at spiller ganske bra. Vil anbefale deg å ta turen innom de lokale elektronikkforetningene og høre hva du får for pengene dine der, og dersom du finner noe du liker så kjøper du det. Finner du ikke noe bra må du bare spare videre Hva er forskjellen på lyden på dette (under) anlegget og det du viser til over http://www.pixmania.com/no/no/588960/art/t...d-divx-usb.html Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har ingen anelse, man må nesten høre de opp mot hverandre for å vite det. JEg anbefaler deg igjen å gå i butikk og høre på anlegg til du finner et du er fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå