Gå til innhold

Forsterker på stereoanlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du vil øke prisen litt og vil ha litt større høyttalere, så kikk på Dynavoice F6. De koster 1000kr per par, men frakt kommer i tillegg.

Noen kraftig forsterker trenger du ikke, så en grei en som far finner på loftet. Andre innen den sjangeren vil også duge.

(Finner ikke far noe på loftet, så har du alltids Argon forsterkeren hos HiFi Klubben, som koster 1300 kr).

Det er kanskje litt for "anlegg" for deg?

Hos Pixmania finner jeg dette anlegget fra LG som jeg vet at spiller ganske bra.

Vil anbefale deg å ta turen innom de lokale elektronikkforetningene og høre hva du får for pengene dine der, og dersom du finner noe du liker så kjøper du det.

Finner du ikke noe bra må du bare spare videre ;)

Lenke til kommentar
Dersom du vil øke prisen litt og vil ha litt større høyttalere, så kikk på Dynavoice F6. De koster 1000kr per par, men frakt kommer i tillegg.

Noen kraftig forsterker trenger du ikke, så en grei en som far finner på loftet. Andre innen den sjangeren vil også duge.

(Finner ikke far noe på loftet, så har du alltids Argon forsterkeren hos HiFi Klubben, som koster 1300 kr).

Det er kanskje litt for "anlegg" for deg?

Hos Pixmania finner jeg dette anlegget fra LG som jeg vet at spiller ganske bra.

Vil anbefale deg å ta turen innom de lokale elektronikkforetningene og høre hva du får for pengene dine der, og dersom du finner noe du liker så kjøper du det.

Finner du ikke noe bra må du bare spare videre ;)

Hva er forskjellen på lyden på dette (under) anlegget og det du viser til over

http://www.pixmania.com/no/no/588960/art/t...d-divx-usb.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...