DementedAlbino Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk i dag ny mobil til jul av min bedre halvdel, og i den forbindelse trenger jeg litt tips fra dere. Jeg har nå hatt sony tlf i en årrekke, så derfor er overgangen nå stor til min n82. Så hva kan jeg gjøre med denne tlf, programmer osv? Trenger tips fra dere alle, så bare kom med det du har å si en nybegynner på slike telefoner:) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Gratulerer med et meget fint stykke teknologi, din bedre halvdel må virkelig være glad i deg Denne telefonen kjører Symbian, og da blir det automatisk et hav av muligheter. Du kan altså kjøre mer enn vanlige javaprogrammer på telefonen din. Hva du vil ha er jo opp til deg, men søk etter programvare til S60v3 FP1. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Gratulerer med ny mobil. Anbefaler deg å bokmerke de to trådene under, og ta en kikk i de. Det finner du masse tips, og sikkert en del programmer du har lyst på (som du ikke visste fantes en gang). Sjekk trådene: Request etter programmer til S60 3rd ed. Anbefalte programmer til S60 3 rd ed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå