Jennifer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk barbiesminke... hehe.. min bestemor skjønner ikke at jeg har passert 20-tallet.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Seriøst? Hullmaskin? Som du lager hull i papir for å sette de inn i permer med? Jepp. Støtter A4, A5 og US Letter-størresler. Gratuler meg! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det kjipeste må vel være en ullgenser (muligens hjemmestrikka) med sånn stygt mønster i. Heldigvis har farmor skjønt at sånne gaver ikke er tingen, i år fikk jeg gavekort av henne Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sånn dårlig parfymer, som umbro og slikt. Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk for 3. året på rad et axe-sett Har liksom de forrige 2 årene prøvd å hinte dem at jeg ikke vil ha det, men men.. Hadde faktisk nesten vært bedre med ingenting.. Lenke til kommentar
Minny Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg fikk uno-kort en gang. Bare uno-kort jeg som var rundt 7, trodde det var nnintendo spill eller noe. Kan tro ejg ble skuffa! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er fornøyd jeg, det kjipeste, om noe - var ikke så ille - var et par lysestaker. Hadde vært greit nok om jeg ikke allerede hadde alt for mange fra før. Dessuten har de aldri vært brukt ... tror jeg hadde fått noen kommentarer om jeg satt alene i sofaen, drakk øl og så på rally med tente lys. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk 6 eller 7 shower gel's i år. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ... tror jeg hadde fått noen kommentarer om jeg satt alene i sofaen, drakk øl og så på rally med tente lys. Sitter med tente lys i stua mi nesten hele tida, kanskje fordi jeg ikke har noen lamper der og levende lys er hyggelig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Må være en brent cd med musikk og en marsipangris. Ja, det året gav jeg og en kompis tullegaver til hverandre. Fikk 6 eller 7 shower gel's i år. Ta hintet. Lenke til kommentar
Haxxorz Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det kjipeste jeg noengang har fått var nå sist jul! Jeg fikk en fløyte at mormor, men jeg fikk jo mer og da! Men hallo?!? Fløyte WTF Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg fikk sånn godteripose fra 2 folk, og alle vet at jeg ikke spiser godteri. Sikkert bare for å kødde med meg, men... I fjor fikk jeg noe som jeg ikke enda vet hva er... Endret 26. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En rosa bandana fra en kompis xD Noe slik som dette Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hm, i fjor fikk fettern min og jeg helt likens håndvesker fra en gammel dame som kjenner familien. Vi holdte på å daue av latter, mens mødrene våre prøvde seg meg "det er jo mannfolkhåndvesker". De var bittesmå håndvesker som er ment for jenter i sånn 10-12års aldern :!: Snakker vi herreveske? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 fy faen fikk noia as. Dette er det verste jeg noen gang har fått, jeg har det som regel at jeg ikke kaster gaver fra 1. og 2. året. Julegavene ligger altså på rommet eller i skaper i 3 år før jeg kaster dem. Altså dårlige gaver er en 3.års julegave. ( Kastes etter tre år) Her måtte jeg gjøre et unntak og kaste etter 3 min. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er det for no? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fikk 2 stk juleduker. Stygge. Hvor lenge bør man oppbevare presanger før de finner veien til bossbøtta? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er det for no? Den så ikke akkuratt slik ut da. Det er en organzier, en du kan ha nøkler og kort og penger og alt oppi. WTF Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er det for no? Den så ikke akkuratt slik ut da. Det er en organzier, en du kan ha nøkler og kort og penger og alt oppi. WTF kjekt;D Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjipeste jeg fikk var vel et bilde fra bestemoren min, og bildet var av hun.. Det var alt jeg fikk.. Julen før det fikk jeg vel en paraply hun hadde fått fra sparebanken øst (gratis), en hundrelapp og et bilde av hun igjen.. Denne julen fikk jeg null nada niks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå