Gå til innhold

Den kjipeste julegaven du har fått..

Laffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det kjipeste jeg fikk i år var vel en morgenkåpesak i billig stoff og i uberharry farge. Tviler jeg kommer til å bruke den så mye. Men men, slektningene kan ikke alltid lykkes heller.

Et lite bilde kanskje ... :whistle:

Lenke til kommentar

Fikk en pen av tante og onkel. Jeg ble glad med en gang, tenkte "O'shit, en ekte penn!", men neida. Det er en kjip plastikkkulepenn, trykker jeg to ganger på den, lyser den blått. På siden står det: "PSEG: www.pseg.com/supplierdiversity". Liek: wtf?

Jaja fikk samme pennen når jeg gikk i åttende, da var jeg i hundre. En penn som lyser! Ble jo klassens mest populære person for faen. Satser på at det funker nå og :p

Lenke til kommentar

Det kjipeste i år var vel et Ernie julehefte. Synes ikke det er spesielt morsomt i forhold til Pondus, Tommy og Tigern, Nemi.

Men 2 år på rad har jeg fått en 3 pack med hvite truser fra Cubus. Den første åpnet jeg, siden jeg regnet med at det var boksere. Den jeg fikk i fjor er ikke åpen. Hadde vært greit og fått en bokser hvis den var litt unik og ikke bare en 3 pakk med svarte fra nille.

En 3 pakk med boksere hadde gått det og, men truser. Nei takk. Fikk det heldigvis ikke i år.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det må være en bestefars truse for to år siden, den hae bare liggi i et skap å samla støv siden

Eee, nå ble jeg litt usikker :roll: Mener du virkelig at du fikk din bestefars truse? Eller mener du at bestefar hadde kjøpt en truse til deg? Hvis det første stemmer, så anbefaler jeg deg å begrave svineriet! :yucky: Hvis det derimot viser seg at det siste alternativet stemmer, så må den trusa der være en skikkelig stormtruse ...? :green:

Lenke til kommentar
Det må være en bestefars truse for to år siden, den hae bare liggi i et skap å samla støv siden

Eee, nå ble jeg litt usikker :roll: Mener du virkelig at du fikk din bestefars truse? Eller mener du at bestefar hadde kjøpt en truse til deg? Hvis det første stemmer, så anbefaler jeg deg å begrave svineriet! :yucky: Hvis det derimot viser seg at det siste alternativet stemmer, så må den trusa der være en skikkelig stormtruse ...? :green:

Det er en helt vanelig hvit bomulls truse som var inn på 70tallet, fikk den av gammel onkel og gammel tante

Lenke til kommentar

Hm, i fjor fikk fettern min og jeg helt likens håndvesker fra en gammel dame som kjenner familien. Vi holdte på å daue av latter, mens mødrene våre prøvde seg meg "det er jo mannfolkhåndvesker". De var bittesmå håndvesker som er ment for jenter i sånn 10-12års aldern :!:

Så var det jula for noen år siden da jeg fikk en grusomt stygg genser av fadern, hoho den var grell. Kan ikke si jeg var spesielt fornøyd da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...