Innos Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skikkelige mannfolk bruker truse! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det verste er jo å få gaver man må bruke/ha på seg, fra nære familiemedlemmer, som ser at du ikke bruker det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 SOKKER!Definitivt. Sokker er en av de beste gavene jeg fikk i år (og hvert år). Jeg sliter ut ett par ullsokker hver vinter, og hver vinter får jeg et nytt par. Virkelig, Sokkene er en av de tingene jeg alltid ønsker meg, og som jeg alltid blir glad for få. Helt enig! Og følsen av å tre nye sokker på beina er herlig^^. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skikkelige mannfolk bruker truse! Nix. De vet ikke hva sånt fjadd er! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skikkelige mannfolk bruker truse! Nix. De vet ikke hva sånt fjadd er! Commando FTW! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 TAXI tur fra Tromsø til Harstad, slitsomt å sitte i 4 timer på en taxi. Fra min gode venn Widerøe, som ikke klarte å få meg til flyplassen før flyet gikk. Jeg fikk en liten pose havregryn og rosiner. Var bare en køddegave fra moren til søskenbarnet mitt. Mamma fikk potet, ett telys og en liten pose te. Broren min fikk en liten kaffeprøve fra Nescafè Er litt artig igrunn. Men fikk mange andre gaver også da, sånn som 3950,- Haha espen, fikk en håndduk av bestemor med en 500lapp inni Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det kommer litt an på hva slags truser det er snakk om her. Folk har jo mange forskjellige oppfatninger av hva en truse er. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Haha,det var ikke sånn jeg tenkte på ihvertfall. :!: Min konklusjon: Ingenting er mindre mann enn det der. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ellers må jeg kansje si at dette var det kjipeste :/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883698&hl= Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det kjipeste var nok 2 poser kaffe... Klart kaffe drikker man jo, men likevell. Fikk pondus-spillet av kjerringa da, det var nice Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I år fik jge kose meg mde heel familjen, førnodg mde d Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fekk eit par kjipe iår som vanlig: eit rødt fleecepledd med hjertemotiv, liten juleduk, Nr. 91 Stomperud-hefte.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I år fik jge kose meg mde heel familjen,førnodg mde d Mhm, høres ut som om at du likte aquaviten også Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det kjipeste jeg fikk var en kristen tegneserie som jeg aldri kommer til å lese, men det hadde vært kjipere med en truse....Jeg liker boxere bedre så. Burn it! BURN IT! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det kjipeste jeg fikk i år var vel en morgenkåpesak i billig stoff og i uberharry farge. Tviler jeg kommer til å bruke den så mye. Men men, slektningene kan ikke alltid lykkes heller. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det kjipeste var nok 2 poser kaffe... Klart kaffe drikker man jo, men likevell. Hæ? Kaffe er jo über da! Fikk nammenamm espressokaffe, gleder meg nesten til å stå opp tidlig igjen ^^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk en hullmaskin fra onkel. Og så fikk jeg et sammenleggbart leselys fra Clas Ohlson(!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå