chokke Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva med møbler? De vokser jo ikke akkurat på trær. Går nok kraftig utover miljøet selv om mannen i gata ikke tenker på det iforhold til hvordan pels lages. Og hurra for oppdretsdyr som slippes fri. De bidrar veldig positivt til evolusjonen. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Mennesker gjør jo det samme mot hverandre hvis ikke verre ting hver eneste dag. Gidder søren meg ikke å slenge meg på Vær et godt menneske å bry deg om de stakkars dyrene trenden. Liker forøvrig ikke Redd Jorda eller Bush er bæsj trendene heller. Blir dårlig av folk som skal gå rundt å være så jævlig snille og politisk korrekte. Er imot pels det ene øyblikket, men så kjøper de seg jammen seg en god å saftig kylling like etterpå. Og de kyllingene hadde det virkelig koselig når de ble slakta! Dobbeltmoralsk spør du meg. Endret 26. desember 2007 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Crex Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 who cares hvor kåpa ble laget.. det spm teller er at den er varm Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 At denne tråden ikke blir stengt skjønner ikke jeg. Dette temaet kommer opp annen hver uke, der en eller annen gluping har sett litt for mye på youtube.. Er 100% sikker på at det er få av forumfolka som bryr seg om hvordan kåpene deres blir laget. Og trådstarter oppnår ingenting med å starte denne tråden. Verden er grusom, get over it. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ikke spis oppdretslaks, finnes masse oppdretslaks som römmer og blander seg med vildlaks, som ödelegger for vildlaksen. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hvorfor det? Endret 26. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av. Jeg ifører meg av og til en skinnjakke. Vet ikke hviket av de søteste dyrene denne er lagd av. Betyr det at jeg står i fare for å bli avlivet, hvis jeg treffer på deg? Eller hvis du samtidig vet at jeg av og til ifører meg en skinnsofa, hva da ...? Og hvilken type avlivning synes du jeg fortjener? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En ting som er litt rart er at man så sjelden ser dyrevernsaktivister som driver og hiver rødmaling på Hells Angels-medlemmer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av. Jeg ifører meg av og til en skinnjakke. Vet ikke hviket av de søteste dyrene denne er lagd av. Betyr det at jeg står i fare for å bli avlivet, hvis jeg treffer på deg? Eller hvis du samtidig vet at jeg av og til ifører meg en skinnsofa, hva da ...? Og hvilken type avlivning synes du jeg fortjener? Å dæven. Jeg ligger tynt an jeg. Kjører MC iført skinndress, og i bilen har jeg skinninteriør.... En ting som er litt rart er at man så sjelden ser dyrevernsaktivister som driver og hiver rødmaling på Hells Angels-medlemmer Dagens beste poeng. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 neste person jeg ser i en eller anna pels kommer jeg til å ta livet av. lål. gleder meg. Bruker pels med god samvittighet her. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvorfor ikke bare drepe dyret med engang. Da er det jo greit med pels. Vi spiser jo kjøtt fra dyr, da kan vi vel bruke pelsen også Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Enda mer P.E.T.A propaganda, P.E.T.A har ikke mye rent mel i posen, forbanna organisasjon. All mishandling er fælt, men tro ikke at det er normen, P.E.T.A tar det verste av det verste og fremstiller det som normalen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ikke spis oppdretslaks, finnes masse oppdretslaks som römmer og blander seg med vildlaks, som ödelegger for vildlaksen. Så hva synes du vi skal gjøre med all denne laksen, da tenker jeg på begge variantene? Kanskje susse dem litt ... Lenke til kommentar
Attac-medlem Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvilke dyrevernorganisasjoner arbeider aktivt mot den praksisen som er beskrevet her? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Tror de fleste dyrevernsorganisasjoner jobber mot all skinnproduksjon, ikke for å øke produksjonsstandarden for å kvitte seg med tilfeller beskrevet i første post. Endret 27. desember 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Orker ikke se klippet , men det er ikke fra Norge? Eller er det sånn her og? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Mener klippet viser kinesere, eller i det minste asiater i hva som virker å være en noe fattig provins. I Norge er det som jeg har tidligere beskrevet mer effektive og humane måter å ta livet av dyrene på, så klippet er ikke det minste et eksempel på generelt virke i industrien her til lands eller flere andre steder. Endret 27. desember 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvilke dyrevernorganisasjoner arbeider aktivt mot den praksisen som er beskrevet her? Sikkert Attac? Anyways. Hvordan kan jeg, som forbruker, spise kjøtt av dyr jeg vet ikke har blitt utsatt for mishandling? Lenke til kommentar
Attac-medlem Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Attac er mer opptatt av menneskevern. Poenget er at det hjelper fint lite å blåse av frustrasjon på et forum og la det bli med det. En som er opptatt av å skape endringer i samfunnet må finne en organisasjon å arbeide innenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå