vidarls Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har nett kjøpt meg Thermaltake Aquarius II settet, og det fungerer som det skal det.. Fikk installert mbm (MotherBoard Monitor), for å overvåke at pumpen er i gang. Og satt maskinen til å stenges dersom pumpen var under 100 rpm. Dette var jo en fin sak tenkte eg, så slipper eg å tenke på å få svidd CPU, MEN av en eller annen grunn så står det 0 rpm i et halvt sekund av og til, noe som da fører til at maskinen stenges ned Noen som har erfart dette, eller er eg den eneste ?? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Høres ut som det er dårlig kontakt en plass. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmmm... prøv å sette intervallet før maskina slås av til f.eks. 5 sekunder. Siden du har vannkjøling, skulle det gå som snus. Lenke til kommentar
vidarls Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Det hjelpte det ja Satt opp (fant først ut nå at det gikk ann ) mbm til å ha 5 gjenntatte 0 rpm målinger før den avløste alarmen og stengte maskinen. Siden har det fungert Takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå