Anti LFC Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Skal kjøpe to spill til min ferske konsoll på torsdag, skal ha et som hovedsaklig skal brukes til singleplayer, og et typisk "party"-spill. Har egentlig bestemt meg for super mario galaxy, men er åpen for andre singleplayer spill. Er derimot veldig usikker på hvordan "party"-spill jeg skal kjøpe, er åpen for alt Har sånn forresten omtrent ikke prøvd noen spill til Wii, så det spiller ingen rolle om spillet nettopp har kommet ut, eller om det er et år gammelt. Takker på forhånd! Ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Mario party 8 er også fett å spille med venner Ellers er jeg enig med Odovacer Endret 24. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Har hørt mye bra om Rayman Raving Rabbids ja. Bør jeg kjøpe nummer 1 eller nummer 2? hører at 2'ern har lite nytt, men jeg har jo ikke prøvd 1'ern, så det kan neppe ha no å si for min del Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Har hørt mye bra om Rayman Raving Rabbids ja. Bør jeg kjøpe nummer 1 eller nummer 2? hører at 2'ern har lite nytt, men jeg har jo ikke prøvd 1'ern, så det kan neppe ha no å si for min del Jeg hadde nok personlig gått for 1ern, da jeg har hørt at 2ern egentlig var et hasteprosjekt med mange rare og ikke godt gjennomtenkte minispill. Wario da? Tenkte jeg skulle prøve ut det selv. Ellers har man jo guitarhero Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Zelda TP ja.. Definitivt øverst på anbefalingslista over de spillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Har hørt mye bra om Rayman Raving Rabbids ja. Bør jeg kjøpe nummer 1 eller nummer 2? hører at 2'ern har lite nytt, men jeg har jo ikke prøvd 1'ern, så det kan neppe ha no å si for min del Jeg hadde nok personlig gått for 1ern, da jeg har hørt at 2ern egentlig var et hasteprosjekt med mange rare og ikke godt gjennomtenkte minispill. Wario da? Tenkte jeg skulle prøve ut det selv. Ellers har man jo guitarhero okei, da tror jeg at jeg går for 1ern! guitarhero får vente, har spilt det ufattelig mye hos naboen så Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Har hørt mye bra om Rayman Raving Rabbids ja. Bør jeg kjøpe nummer 1 eller nummer 2? hører at 2'ern har lite nytt, men jeg har jo ikke prøvd 1'ern, så det kan neppe ha no å si for min del Jeg hadde nok personlig gått for 1ern, da jeg har hørt at 2ern egentlig var et hasteprosjekt med mange rare og ikke godt gjennomtenkte minispill. Wario da? Tenkte jeg skulle prøve ut det selv. Ellers har man jo guitarhero okei, da tror jeg at jeg går for 1ern! guitarhero får vente, har spilt det ufattelig mye hos naboen så Hei. Jeg ville gått for toeren. Har spilt begge, og det er 2 eren som er mest inkluderende og som faktisk er artigst som multiplayerspill. Dette er noe både jeg, samboeren og vennene våre synes Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Men da så! spiller vel egentlig liten rolle for meg, siden jeg ikke har spilt noen av spillene. Da ser det ut som det blir rayman raving rabbids 2 og mario galaxy, takk for hjelpen Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Syns du bør ta mario og Zelda jeg, uten tvil Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 har planer om å kjøpe zelda etterhvert. vil ha et spill som jeg kan spille hovedsaklig lamme venner så forresten; ser at rayman raving rabbids selges til 129 på CDON, bør jeg slå til? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal ha meg alle de gode spillene på markedet etterhvert, Metroid, Zelda, Mario osv. Hadde bestemt meg for å kjøpe SMG først, men siden absoluttspill (beste nettbutikk ever) ikkje har det inne, men har Zelda inne lurer eg på om eg skal kjøpe Zelda først. Hva ville du gjort? Enda en ting, sender absoluttspill nå i jula? F.eks idag (i morgen) ? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg tror nå egentlig ikke at jeg skal ta sjangsen på å bestille på nettet nå i jula. Jeg vil ha spillene med en gang, iogmed at jeg kun har wii sports akkurat nå. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Singleplayerspill: Mario Galaxy, Zelda TP, Resident Evil 4, Metroid Prime Corruption. Som partyspill vil jeg anbefale Rayman Raving Rabbids 2, et spill som er helt ypperlig for flere spillere. Har sittet og spilt det de siste ukene når jeg har hatt besøk Har hørt mye bra om Rayman Raving Rabbids ja. Bør jeg kjøpe nummer 1 eller nummer 2? hører at 2'ern har lite nytt, men jeg har jo ikke prøvd 1'ern, så det kan neppe ha no å si for min del Jeg hadde nok personlig gått for 1ern, da jeg har hørt at 2ern egentlig var et hasteprosjekt med mange rare og ikke godt gjennomtenkte minispill. Wario da? Tenkte jeg skulle prøve ut det selv. Ellers har man jo guitarhero okei, da tror jeg at jeg går for 1ern! guitarhero får vente, har spilt det ufattelig mye hos naboen så Hei. Jeg ville gått for toeren. Har spilt begge, og det er 2 eren som er mest inkluderende og som faktisk er artigst som multiplayerspill. Dette er noe både jeg, samboeren og vennene våre synes Jeg henger meg på denne. På eneren får man ikke startet å spille flerspiller før man har spilt mye enspiller. Man må låse opp flerspillerdelen først, noe som gjør at man må spille mye "alene" før man kan spille "sammen". På toeren kan man spille "sammen" fra starten av. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fungerer det ikke slik i Wario og Spillarkivet.no? Slik at man må unlocke multi-player ved å spille en del single-player? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 okei, da er det snart tid for å kjøpe inn spill. Er folket enige i at Rayman raving rabbids 2 er det beste partyspillet til Wii? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Rayman Raving Rabbids 2 fikk 4/10 i Gamer.no sin anmeldesle, så tror ikke det... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Raving Rabbits 2 er horibelt i forhold til det 1. Som Triplexx sa, sjekk ut gamer sin anmeldelse... Ellers syntes jeg at Zelda er et bedre kjøp enn galaxy om du skal ha SP. Det er MANGE flere timer med underholdning og en konge historie. Zelda var et spill jeg kunne runde sammenhengende, om jeg ikke hadde trengt søvn i mellomtiden, men mario blir man faktisk lei etter 12+ timer Men begge er spill du MÅ ha uansett dog... Endret 26. desember 2007 av Habitats Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Raving Rabbits 2 er horibelt i forhold til det 1. Som Triplexx sa, sjekk ut gamer sin anmeldelse... Ellers syntes jeg at Zelda er et bedre kjøp enn galaxy om du skal ha SP. Det er MANGE flere timer med underholdning og en konge historie. Zelda var et spill jeg kunne runde sammenhengende, om jeg ikke hadde trengt søvn i mellomtiden, men mario blir man faktisk lei etter 12+ timer Men begge er spill du MÅ ha uansett dog... Den gamer-anmeldelsen var fryktelig rar, da det man hovedsaklig trakk for var "lite nytt siden forfølgeren". Temmelig irrelevant for dem som ikke har prøvd eneren vel? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg spiller ALDRI i 12 timer på rad da, så det skal nok ikke være noe problem. Jeg er en veldig stor tilhenger av Mario, så kommer til å kjøpe SMG først, men Zelda blir selvsagt kjøpt inn senere. Er litt usikker da, høres ut som at folk er veldig uenige om hva som er best av 1'ern og 2'ern. (kan tolkes på flere måter ) Men for meg som aldri har spillt 1'ern, kan det gjøre at jeg kommer til å like oppfølgeren bedre enn feks. gamer.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå