Josten Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har noen peiling på hvor det er mulig å kjøpe kobberklosser som passer til vannblokker (webshopper, butikker i Oslo etc.) på cpu, gpu osv. Finner det ikke noen steder. Vil ikke ha svar som "let på dynga" pga. det ikke er noen dynge i nærheten Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har noen peiling på hvor det er mulig å kjøpe kobberklosser som passer til vannblokker (webshopper, butikker i Oslo etc.) på cpu, gpu osv. Finner det ikke noen steder. Vil ikke ha svar som "let på dynga" pga. det ikke er noen dynge i nærheten Grønnmo er da i nærheten av Oslo... Ellers spør hos metall-verksteder. Jeg har flere ganger funnet store biter (flere kilo) på metallverkstedet i tilknytning til jobben. (blikkenslagere har kun plater, og elektroforhandlere har kun skinner på maksimalt 1cm bredde.) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Vet det, men vet ikke åssen jeg kommer meg dit Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja men for f.. Eh... Gule Sider hjelper deg Kart og greier der. http://www.norrag.no/ har også. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Fant ikke no webshop eller slikt............Må man kontakte dem og avtale no spesielt eller hva? Vet du hva det koster? Poenget med det var jo å spare litt penger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg tror kobber går for 20-30kr per kilo om man kjøper inn i større kavanta til en bedrift. Regn med at bedrifter normalt vil doble prisen (minst) før de selger det videre. Du må nok ringe og spørre ja. Det er ikke sikkert de har sånnt inne. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Har sendt en mail dit nå. Forhåpentligvis har de det til ikke altfor stive priser...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå