Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) jopsann i jula. pakket opp en Wii idag, trodde det skulle bli morro, nei. fikk også et kliss nytt Mario Galaxy spill, slengte det inn i maskinen og ventet, noe klikke lyder kom, (virket som han prøvde å få igang spillet) så kom "an error..." restart bla bla bla Wii sports fungerer men ikke Mario. helt kliss nytt ca 1 time siden jeg tok dette ut av esken, også funker det ikke... hva må jeg gjøre? sende inn konsollen? bytte spillet på en måte? har ikke Wi-Fi her jeg er nå, og fant ingen nett port på konsollen. takker for hjelp, dette var kjipe greier... Endret 24. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Høres vel egentlig mest ut som om det er spillet det er noe feil med, ettersom Wii sports fungerer. Men, med SMG så kjøres det en update av konsollen, før spillet starter. Fungerer dette? Hva slags error-message er det du får? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 spillet oppdaterte maskinen til 3.0e de står på skjermen at an error,... eject disc, shutdown console. får ikke spillet til og fungere, så jeg går å bytter spille i en butikk på torsdag Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Yeah, er nok spillet som er problemet. Greit dårlig uflaks det der da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ja hadde gledet meg til å spille, så fungerte det ikke, kjipe greier. fikk ikke så bra førsteinntryk av nintendo wii Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kopla nettopp opp Wii'en eg hadde kjøpt til meg sjøl i julegave, men får ikkje lest av Wii Sports! Har ikkje kjøpt noken andre spill, så eg får ikkje testa om det er DVD-en eller leseren som ikkje virka. Har hørt at Nintendo/Bergsala er lite sugne på å sende ut nye eksemplar av Wii sports? Må eg bytte inn heile pakken på Elkjøp? Det er jo sinnsjukt tungvint i tifellle! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) dere har prøvd alle standard tinga som å koble inn og ut kontakta, blåse litt i den, eller gi den et lite dunk etc eller? Pleier å funke det . Hvis Wii har en eller annen funksjon til å fjerne oppdateringer elns så kan dere jo prøve å kjøre den funksjonen for deretter å legge inn oppdateringene på nytt elns. Endret 25. desember 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 dere har prøvd alle standard tinga som å koble inn og ut kontakta, blåse litt i den, eller gi den et lite dunk etc eller? Pleier å funke det . Hvis Wii har en eller annen funksjon til å fjerne oppdateringer elns så kan dere jo prøve å kjøre den funksjonen for deretter å legge inn oppdateringene på nytt elns. Har prøvd zalo-trikset og tatt ut stikk kontakten noken minutt men ingenting virka. Latterlig at det berre kjem opp ei diskerror beskjed uten å ha mulighet til å ta spillet ut og inn uten å restarte maskina, men men. Ser ingen synlige riper på spillet så det er litt rart. Litt kjedelig førsteinntrykk med Wii'en. Har hatt masse problem med 360'en, og håpte på en problemfri konsoll. Håper elkjøp er ålreite på torsdag, det her er vel reklamasjonsrett så det synger. Tar godt vare på platene etter at 360'en tippa litt når den stod på høgkant med skate inni. Den var lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) var rundt i oslo nå og skulle bytte inn spillet, alle butikkene var villige til å bytte, men ingen hadde spillet inne! og de får ikke nytt før om ca 2 uker,... bummer.. Endret 27. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ja hadde gledet meg til å spille, så fungerte det ikke, kjipe greier.fikk ikke så bra førsteinntryk av nintendo wii synd!!! men wii er konge broren min har deet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå