Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei. Har nettopp sotte sammen ny PC og lyden virket bra. Så plutselig forsvinner lyden, og jeg trodde jeg hadde samme problem som en del andre har beskrevet med null lyd. (ny Realtek HD driver) Men så skrudde jeg på fullt og det kommer litt lyd. Men kan ikke skru lyden opp på høytalerne (JBL Creature II) Noen ide? takk Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har du satt alle bryterne i windows sin volumkontroll på maks? Har du justert opp lyden på høytalerne? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 volumkontrollen står på maks. Angående høytaleren er jeg litt usikker, det er nemmelig ikke en standar skru opp lyden bryter. Men en trykkfølsom + og - knapp. Men den virket helt fint i begynnelsen. Men nå får jeg ikke noe respons. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har touch-knappene sluttet å virke? Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Vell.. ja. Men tror ikke det er den det er noe i veien med. Hvis det var forståelig Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vell.. ja. Men tror ikke det er den det er noe i veien med. Hvis det var forståelig Kanskje du ikke trykker på en følsom nok måte Blir lyden lavere om du prøver å justere lyden ned? Kan en av kablene ha detti litt ut fra en kontakt? (Da vil du få mye lavere lyd) Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe, har prøvd så å trykke med så mye kjærlighet og følsomhet som jeg har, men det går ikke for det om Alle kablene er godt inni, nei går ikke justere ned heller. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Ok, må være høytalerene. Prøvde med noen andre nå og de virket bra. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hehe, har prøvd så å trykke med så mye kjærlighet og følsomhet som jeg har, men det går ikke for det om Alle kablene er godt inni, nei går ikke justere ned heller. Da kan det virke som om touch-greie er ødelagt, om du kjenner noen andre med samme sett så kan du jo prøve å låne styrings-høytaleren fra han, evt bare snakke med butikken der du har kjøpt dem. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Det blir nok tilbake til komplett ja. God Jul =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå