colakork Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Fant "endelig" ut av et problem jeg har hatt med min 5300, det var at tastelåsen gikk opp med en gang det ble litt bevegelse i lomma. Tok da og aktiverte en sånn "sikkerhetskode", og forrandret koden fra den orginale "12345" til "00000" (5x0). Alt funka fint, men etter et par timer, fungerer ikke 00000 lenger. Ikke 12345 heller. Ikke noe "lignendes" koder heller, som 0000 eller 000 osv osv osv... Får ikke av sikkerhetskoden mao. Jeg begynner jo automatisk å tenke at noen har kødda med telefonen, jeg har den på bordet. Men alle nekter, og jeg lurer på om noen rasshøl kødder jævli med meg.. Og sååå til the big point.. Jeg legger igjen mobilen på bordet igjen, og senere kommer lillebroren min inn, med telefonen i handa og lurer på om det var 00000 som var koden? For joda, da funka den koden igjen. Og den andre broren min, som jobber som mobilreparatør, sier at han har hørt at disse nokia-telefonene kan gjøre sånne ting, men er ikke sikker. HVA FAEN? Noen som aner om dette er et normalt problem???? Jeg mener, at mobilen får forandret passordet sånn??? Ikke si at det er noen som har kødda, for det tror jeg ikke lenger... Har oppdatert til seneste versjon... edit: broren min skal ta telefonen til verkstedet i morra og formatere og oppgradere til siste versjon... syntes dette er en helt sjuk programmeringsfeil. Helt fantastisk.. Endret 24. desember 2007 av colakork Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hadde samme problem på min gamlegamle Nokia 3410. koden til tastelåsen funket av å til ikke, og av å til virket den, så jeg tror det er ett problem nokia har dratt med seg leeenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå