icc Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei og god jul alle sammen Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt kabinett, men er litt usikkert på hvilket. Det Jeg har i tankene er Lian-Li PC7ASCANDV3. Men har dette kabinettet sånn kjølevifte over cpu slik som PLUSII kabinettene? Som dere sikkert har skjønt er jeg ute etter et stilrent og fint kabinett Har også sett litt på Lian-Li PC60APLUSII, men det har de ikke på lager Noen som vet noen store forskjeller mellom disse? Kom gjerne med innspill på kabinetter dere liker Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Liker selv svært godt utseendet og det skrueløse designet på mitt NZXT Hush, kjølig og fint er det og Link til Komplett.no Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva med Centaurion, det er på tilbud ut desember. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eg synest Antec Nine Hundred (900) er et veldig stilig kabinett:) Eller så synest eg et kabinett fra samme produsent:Antec Performance One P182 er stilrent og pent http://www.hardware.no/tester/kabinett/aat...inetter/44234/1 Linken ovenfor er en test mellom 8 kabinetter(blant annen de eg har nemnt). Håper dette vil hjelpe deg Lenke til kommentar
razzle Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg synes Antec Sonata III er veldig stilig, skal ha det til PC-en jeg bestiller rett over nyttår.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tråden flyttes til Hardware > Kabinetter og modifikasjoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Liker selv svært godt utseendet og det skrueløse designet på mitt NZXT Hush, kjølig og fint er det og Link til Komplett.no Fikk nettopp dette til jul, og må bare støtte Mompen. Dette anbefales. Det er helsort i pianolakk med sort børstet aluminium foran. De lysene du ser på bildet der er det eneste som lyser opp og, så det er ganske rolig med tanke på "bling" faktoren. Hele kabinettet er forøvrig dekket i skummatter som demper støy. Det er installert en 120mm vifte foran, og en 120mm bak, så kjølig er det også Endret 1. januar 2008 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Antec nine hundred, om ikke det nest beste eller beste luft kjølings kabinettet du får for rundt 900 kr! det er flott og se på, følger med 4 vifter som allerede er innstalert. + det har et fint vindu og en enorm luftgjennomstrømning, jeg anbefaler det på det sterkeste:) Om du nå da er ute etter et gaming kabinettet med bra kjøling:) ellers så fins det mange andre bra kabinneter der ute:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå