Gå til innhold

Hva fikk du til Jul? (av spill etc)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, som førjulsgave fikk jeg Play.com exlusive special edition av "Transformers" (med tegneseriehefte), og den filmen ROCKER! Så jævlig bra popcorn action har jeg ikke sett på lenge! :D

Har en hard pakke liggende, som jeg fikk av noen jeg er veldig glad i.. og har ikke åpnet den ennå.. he he.

Og nå begynner jeg å bli dritings.. så jeg vet ikke om den blir åpnet i kveld, for je ghar andre ting å gjøre.. :)

God Jul anyways.

Lenke til kommentar

Gosh. Vel, altså, jeg feirer Julaften alene i går, og det var på eget initiativ =) Litt tid til å være alene, ettertanke o.s.v.

Sjekket denne harde pakken... og det var en splitter ny Sony Ericsson K810 med et 2GB minnekort!! :D Jeg vil ikke si at jeg er en stor tilhenger av materielle goder, men det kom et par tårer nå.. denne deilige saken erstatter min gamle 630.. :)

Promillen er ikke for høy ennå, ellers hadde jeg ikke klart å skrive såpass bra, og den blir ikke så mye høyere håper jeg. Men fy fader, for en julegave.. spill har jeg nok av. En ny mobil trengte jeg virkelig! Stikka på den gamle hadde begynt å fuske etterhvert.

Jorchi - ja det er slik jeg føler det. I en alder av 36 vil jeg mer eller mindre ikke ha noe med jule å gjøre lengre. Dette hovedsaklig på grunn av det latterlige kjøpepresset som preger folk helt fra september og utover resten av året. Noen i slekta er på Gran Canaria akkurat nå, og de føler akkurat som meg. Vi SMSer litt i julehøytiden, og jeg unner dem solen og varmen 100% :)

Feir med måte og alt det der. Jeg er stappmett etter ribbemiddag, og ser en film.

Lenke til kommentar
Julaften ble et eneste stort antiklimaks :roll: . Har kanskje noe med alderen å gjøre :p

Ja faen. Første gang jeg har TAPT PENGER på julen. Temmelig deprimerende. Jeg har jo ikke engang barn eller dame.

Fortsatt gøy da, er jo tanken som teller og alt sånn.

Av spillrelaterte greier fikk jeg kun Shadow Of The Collosus. Aldri prøvd det, men etter hva jeg har sett og hørt, tror jeg at jeg kommer til å storkose meg med det i romjulen. Godt fornøyd med det spillet.

Ellers kjøpte jeg Naruto: Rise of a Ninja til brodern (som ga meg ShadowOTC). Har sett han spille det litt, og det ser ikke så verst ut det heller.

Fikk også gavekort til platekompaniet, pluss litt peng, så det blir nok kjøpt inn noe spillrelatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...