Haunts Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul allesammen! så hva fikk folk til Jul? Jeg selv fikk Playstation 3, super mario galaxy og Uncharted: Drake's Fortune, noe jeg syns var stas syns dette ble litt skryte skryte post, velvel, jeg ble hvertfall godt fornøyd med gavene mine Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk Hellgate London av kjæresten min <3 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 fikk spillet star wars episode 3: revange of the sith hos broren min Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vel, som førjulsgave fikk jeg Play.com exlusive special edition av "Transformers" (med tegneseriehefte), og den filmen ROCKER! Så jævlig bra popcorn action har jeg ikke sett på lenge! Har en hard pakke liggende, som jeg fikk av noen jeg er veldig glad i.. og har ikke åpnet den ennå.. he he. Og nå begynner jeg å bli dritings.. så jeg vet ikke om den blir åpnet i kveld, for je ghar andre ting å gjøre.. God Jul anyways. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Der var Z-10, et til spill og noe klær pakket opp. edit: post nr. 1200 Endret 24. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk COD 4: Modern Warfare og Fifa 07. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Bioshock Collector's Edition. Einaste spillet eg ønska meg egentlig så. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Mass Effect og GH3 av mor og COD4 og the simpsons game av søs. EDIT: Også fikk jeg en dobbel seng av mor, for å fylle opp soverommet mitt litt Endret 24. desember 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Mass Effect jeg ^^ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk ingen spill, men en ny mus er i hus ;D Microsoft Sidewinder Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ingen spill på meg denne julen, bortsett fra Mario Party DS som jeg ga til lillebroren. Har gjort 3 forsøk på første verden nå og greide det på siste forsøk. Fikk noe peng i gave som jeg kommer til å bruke på Super Mario Galaxy. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Assassin's Creed X2. Skal bytte det ene i GH3 tror jeg. Ellers fikk jeg ikke noen andre spill, men spillrelaterte ting som harddisc (500gb) og en RAMbrikke. Lenke til kommentar
pompews Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk Xbox 360 elite med Mass effect og geow, ps3 med Fall of man, og ekstra stikker. køddaaaaa fanny fanny ha-ha Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk dessverre ingen spill i år, men ga meg selv Wii i førjulsgave så reiser nok å kjøper meg et spill for gavekortet jeg fikk Noen tips til spill som funker bra multiplayer? 2-4 spillere Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julaften ble et eneste stort antiklimaks . Har kanskje noe med alderen å gjøre Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ingen spillsaker. Fikk varme sokker, CD-mappe og litt penger. Fin fangst Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Gosh. Vel, altså, jeg feirer Julaften alene i går, og det var på eget initiativ =) Litt tid til å være alene, ettertanke o.s.v. Sjekket denne harde pakken... og det var en splitter ny Sony Ericsson K810 med et 2GB minnekort!! Jeg vil ikke si at jeg er en stor tilhenger av materielle goder, men det kom et par tårer nå.. denne deilige saken erstatter min gamle 630.. Promillen er ikke for høy ennå, ellers hadde jeg ikke klart å skrive såpass bra, og den blir ikke så mye høyere håper jeg. Men fy fader, for en julegave.. spill har jeg nok av. En ny mobil trengte jeg virkelig! Stikka på den gamle hadde begynt å fuske etterhvert. Jorchi - ja det er slik jeg føler det. I en alder av 36 vil jeg mer eller mindre ikke ha noe med jule å gjøre lengre. Dette hovedsaklig på grunn av det latterlige kjøpepresset som preger folk helt fra september og utover resten av året. Noen i slekta er på Gran Canaria akkurat nå, og de føler akkurat som meg. Vi SMSer litt i julehøytiden, og jeg unner dem solen og varmen 100% Feir med måte og alt det der. Jeg er stappmett etter ribbemiddag, og ser en film. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julaften ble et eneste stort antiklimaks . Har kanskje noe med alderen å gjøre Ja faen. Første gang jeg har TAPT PENGER på julen. Temmelig deprimerende. Jeg har jo ikke engang barn eller dame. Fortsatt gøy da, er jo tanken som teller og alt sånn. Av spillrelaterte greier fikk jeg kun Shadow Of The Collosus. Aldri prøvd det, men etter hva jeg har sett og hørt, tror jeg at jeg kommer til å storkose meg med det i romjulen. Godt fornøyd med det spillet. Ellers kjøpte jeg Naruto: Rise of a Ninja til brodern (som ga meg ShadowOTC). Har sett han spille det litt, og det ser ikke så verst ut det heller. Fikk også gavekort til platekompaniet, pluss litt peng, så det blir nok kjøpt inn noe spillrelatert. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 COD4 av kjæresten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå