Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det mulig å koble en PS3 gitar til xbox 360 for multiplayer? Har ikke store forhåpningene til det, men tenkte det var greiest å spørre Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ikke att jeg har prøvd det selv men kan aldri i livet forestille meg att det skulle gå ann Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Nei, men jeg tenkte at med tanke på at begge gitarene bruker samme teknologi så burde det ikke være umulig, det hadde jo vært mye verre om PS3 gitarene hadde bluetooth oppkobling. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 PS3-versjonen bruker en USB-dongle, så gitaren kommuniserer direkte med den. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 PS3-versjonen bruker en USB-dongle, så gitaren kommuniserer direkte med den. Jepp, mens 360 har den teknlogien innebygget. Gitarene kommuniserer på samme måte med konsollen, forskjellen er at 360 støtter det standard, mens PS3 må ha den donglen. Er det ingen som har prøvd/vet om det funker? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 PS3-versjonen bruker en USB-dongle, så gitaren kommuniserer direkte med den. Jepp, mens 360 har den teknlogien innebygget. Gitarene kommuniserer på samme måte med konsollen, forskjellen er at 360 støtter det standard, mens PS3 må ha den donglen. Er det ingen som har prøvd/vet om det funker? Hvis du har PS3 gitar og xbox 360, så er det jo bare å putte inn dongelen i USB-slotten og se hva som skjer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Da hadde jeg jo ikke giddet å spørre her Tingen er at jeg har både PS3 og 360, men jeg har guitar hero med gitar på 360, mens en kompis fikk PS3 guitar hero til jul. Så da lurte jeg på om det var vits for han i å ta med seg gitaren sin til meg for å spille 2 player på min 360 versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå