heltnaldo Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Trodde noen måtte passe seg for kona si jeg? Så lenge man ikke velger automatisk synkronisering er det ikke noe problem med hvor mange spillere man bruker på hver maskin. Takk for tipset. Hadde jeg visst det for halvannet år siden hadde jeg sluppet å ha et ipod-lik i skuffen. Er for resten ikke så redd for kona. Hun har funnet seg i at jeg knuste (og mener: knuste) to bærbare PCer etter at Vista fucka opp tilværelsen min. Helsike heller, ipod var en walk-in-the-park sammenliknet med Vista. Så lenge du behandler kona di bedre enn du behandler dine elektroniske duppedingser, så skal ikke jeg si noe Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bare bra å kunne hjelpe Du minner meg om en viss kar fra Anger Management. Litt offtopic men ganske enig om tullet med Vista. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 "You kill what you fear, and you fear what you don't understand", en gammel sangtekst fra Genesis' 1980-album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå