motorkongen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 er det noen son har denne telefonen?? hvordan er bildene og oppløsningen?? har noen prøvd kameraet og hvordan er kvaliteten er dere fornøyde?? er den treg?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 er det noen son har denne telefonen?? Jepp, har hatt T68 i over ett år (oppgradert til T68i), ingen feil ) hvordan er bildene og oppløsningen?? Ikke helt topp i forhold til dagens telefoner, men helt greit. er dere fornøyde?? Kanonfornøyd! er den treg?? Ja, så veldig rask er den ikke. Men den er MYYE raskere enn T68. (og T65, hvis du har prøvd den) Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 har du prøvd å ta bilder med kamera??? på boldene som er på telefonen.... er det kornete bilder og holder det med 256 farger.. jeg har t720 og er kjempefornøyd, men jeg MÅ ha kamera til mobilen og derfor tenker jeg på å kjøpr t68i Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Bildene blir forsåvidt helt greie, utstyret tatt i betraktning. Men de blir ikke så enormt bra hvis du ser dem på telefondisplayet. Fant dessverre ikke noen bilder nå. Jeg har en kompis som skal selge et CommuniCam, send meg en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 har akurat solgt min.. ville ikke brukt penger på kamera til den nei! alt for dårlig bilder.. synes de var fine første gang jeg så de , men ikke nå.. kornete, dosne etc. kjøp nokia 7250 den har innebygd kamera.. og koster 4300; :oops: Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg har t720 og er kjempefornøyd, men jeg MÅ ha kamera til mobilen og derfor tenker jeg på å kjøpr t68i Vel, hva med å vente til t720i kommer ut? oppgraderer du din t720 kan du jo ha kamera som "add-on".. Eller kan du ikke oppgradere den? Noen som vet? Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 ja det lurer jeg også på om det går ann å oppgradere t720... da hadde jeg ikke engang tengt på en annen mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå