Gå til innhold

Hva er det Expert egentlig driver med ?!


Anbefalte innlegg

Jeg åpnet den største julegaven min , og yess! Det var Logitech G25 :D . Gleda meg til det her i et par månder nå .. Men det tok slutt med en gang jeg åpnet esken .. Inni den lå det verken ratt , gir spak eller pedaler ! .. Men inni der lå det : En ødelagt Xbox 360 , Ødelagt PS 2 , To ødelagte spill til Xbox og ja, et par ødelagte pedaler .. Akkuratt nå må jeg spørre hva i H*lvette expert driver med ?! Og ja , de tok esken fra en utstillings rad ! Det her er det dummeste jeg noen sinne har vært borti :mad:

post-127406-1198522681_thumb.jpg

post-127406-1198522705_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Takk gud(hvis det finnes en :ph34r: ) at det ikkje er sånn på alle Expert butikker.

Ganske komisk ja, men det er for sløvt syntes eg.

Du får kose deg med et par rødmende fjes når du kommer ned på butikken då:)

Lenke til kommentar

Det verste er at det ikke er første gang jeg har hørt noe slikt. Det virker som om Expert har en temmelig løs "selg-ba-varer-som-nye"-policy som tydeligvis har gått litt for langt. Selvsagt ikke meningen at dette skulle selges, men det er nok noen ganske frie tøyler hos dem som sørget for at noe så radikalt kunne oppstå.

 

God jul forresten ja. Fikk Shadow Of The Collosus til jul, som er spillrelatert. Fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Kjedelige greier Acolypse! Men du får jo selvf det som skulle være i esken til torsdag. Men ville vært litt sleip om jeg var deg å si at det resulterte i at jula ble skikkelig kjip og du vil ha en form for kompensasjon for det tullet her.

 

Eller så synes jo Vg/Db at det er morro med slike saker på nettsidene sine.... ;)

Lenke til kommentar

Uffda, ikke gøy nei. Tragikomisk. Har vendt meg til å alltid kikke i esken når jeg kjøper. Ofte ligger det feil ting i, og det gjelder ikke bare expert. Så får vi bare håpe de ikke lager problemer, og sier at du kunne jo ha lagt i disse tingene etterpå. Men det tror jeg ikke, så det er ikke vits i å tenke på engang.

 

Får håpe de gir deg et spill som plaster på såret

Lenke til kommentar

Fy faen så jævla surt. Det er det verste når sånt skjer, særlig nå da, når du må vente to dager til å få bytta. Opplevd no av det samme flere ganger selv. verste var den gangen jeg fikk Diablo husker jeg, gleda meg til det lenge, men da jeg åpna coveret så mangla pokker meg cden. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg sendt airstrike på spaceworld den dagen.

Er altfor dårlig av butikkene når slikt skjer, og det skjer relativt ofte og har jeg hørt

Lenke til kommentar

Hadde ein lignande situasjon. Spaceworld da men.. kjøpte meg guildwars. Gjekk heim, innstallerte, og begynte registrering og greie. Så var vist CD-keyen brukt. Så eg ringte til butikken og sa kva som hadde skjedd. Deretter fant eg ut at det var de ansatte i butikken som hadde brukt den! Men eg fekk no login og greie av de.. logga inn og fant flere high-level characters. Kanskje litt off-topic men.. morsomt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...