Jonhoo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Virker jo som om det fungerer ganske bra.. Eneste er ghostbuster return... Hva er det fulle navnet på filmen? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Virker jo som om det fungerer ganske bra.. Eneste er ghostbuster return... Hva er det fulle navnet på filmen? "Return of the Ghostbusters" tror jeg (http://www.returnoftheghostbusters.com/). Det er en fan film og er ikke med i imdb databasen så det er riktig at det skal komme ingen treff. Ser faktisk ut som det begynner å fungere ja Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så greit ^^ Eventuelt ville du jo da hå måttet søkt etter "return ghostbusters", ikke "ghostbusters return"... Ellers ser det veldig lovende ut ja Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 Eventuelt ville du jo da hå måttet søkt etter "return ghostbusters", ikke "ghostbusters return"... Det har du selvfølgelig helt rett i. Innbilte meg at det var det filmen het For ordens skyld så returnerte det søket også ingen treff Skal laste opp siste versjon nå. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Høres bra ut ^^ Tror ikke vi får til å lage en mekanisme som kan gjette resultater på en veldig mye bedre måte enn dette så vidt jeg kan tenke meg... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2007 http://www.bprog.no/imdblib/demo.php Skrev en liten demo kode. Er skrevet i javascript og bare testet i Firefox så ikke bli sjokkert om det ikke fungerer i andre nettlesere Gi gjerne tilbakemelding på hvilke søk som gir feil resultat. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Helt utrolig vanvittig stilig! Gratulerer så mye med et vanvittig tøft script =) Ga deg noen GoogleAds klikk også Endret 29. desember 2007 av Jonhoo Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Forresten, kom på en forbedring til i går kveld =P Denne metoden vil komme etter levenshtein... Hva med å splitte søkestringen etter mellomrom, og så søke etter om alle ordene forekommer hver for seg i hver av tittelene.. Hvis alle ordene forekommer så gjetter den på det resultatet? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hm.. vil det være ofte søkeordene kommer i feil rekkefølge? Eneste jeg kan tenke meg som hadde vært litt smart å splitte er f.eks "The Matrix2" til "The Matrix 2". I går kveld/natt lekte jeg litt med tanken på å lage en parser for de typiske filmsidene i Norge som cdon, playx, platekompaniet osv.. Tanken var å bruke informasjon fra imdb, men litt av problemet er at mange av sidene er dårlig på å legge inn orginaltittelen på filmene. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Noen som driver og mekker? Søkte etter "The Matrix" Rating: 8.6Title: undefined Tagline: undefined Plot: undefined Genre: undefined undefined undefined Endret 30. desember 2007 av Peter Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som driver og mekker?Søkte etter "The Matrix" Rating: 8.6Title: undefined Tagline: undefined Plot: undefined Genre: undefined undefined undefined Du bruker kanskje IE 6? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hm.. vil det være ofte søkeordene kommer i feil rekkefølge? "ghostbusters return" "return ghostbusters" Lenke til kommentar
Peter Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som driver og mekker?Søkte etter "The Matrix" Rating: 8.6Title: undefined Tagline: undefined Plot: undefined Genre: undefined undefined undefined Du bruker kanskje IE 6? IE7, ja. Var ikke min maskin, sitter alltid på Opera hjemme (btw, anbefaler jQuery fremfor prototype. Prototype var nettopp en "prototype", nå er det jQuery som er best på banen ) Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (btw, anbefaler jQuery fremfor prototype. Prototype var nettopp en "prototype", nå er det jQuery som er best på banen ) Har lenge tenkt å teste ut jQuery, men jeg har liksom aldri kommet så langt. Prototype la seg opp i en iterering jeg hadde over noen objekt i et annet script. Det irriterer meg enda! Hm.. vil det være ofte søkeordene kommer i feil rekkefølge? "ghostbusters return" "return ghostbusters" Hehe joda, men det var min dårlige hukommelse og ingen av de to finnes i imdb. Jeg begynner egentlig å bli ganske fornøyd med hvordan søket fungerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå