thy Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Yes, har kjøpt meg s-video kabel og skal se film på tv`n, men det blir svarthvitt. hvordan kan jeg forandre dette??? Skjermkortet er ett GeForce 2 MX400 Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 lurer på hvor mange smp det finnes av den typen på forumet her! snakker ivertfall 4 siffret!!! Søk på emnet...da finner du nok svaret Lenke til kommentar
striky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 http://www.hjemmekino.net/html/modules.php...+TV&parent_id=0 Lenke til kommentar
KK Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg hadde samme problemet. men så tok jeg en anen ledning. jeg tokk kabelen inn i en scartsak som jeg stappet inn i tv-en. slik som er på nintendo 64. Dette var i XP. I win 2k så har jeg alldri fått til no mer en sort hvit. JEg har POV ti 4200 XP. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Display properties/settings/advanced/Geforce 2 MX400/Valg av enhet/endre format/norge(tror jeg)...det skulle gjøre at det ble farger Lenke til kommentar
dopus Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 du må gå inn i skjerminnistilingene og velge advance settings. Gå der etter inn på innstillingene for tv og velg norge som land (eller alt annet som gir pal B tvsignaler.)skulle det fremeles være soft hvit så må du sjekke at tv din står i av posisjonen som tilsvarer svideo se i tv manualen om hvordan man gjør dette Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Prøv om du kan stille på video inn-signalet på selve TVen, fra VIDEO til S-VIDEO. Jeg fikk kun s/h helt til jeg stilte om (Thomson TV). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå