TheStian Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei. Jeg har bestilt meg en iphone (med 1.1.2 software) fra USA og får den slutten av desember/begynnelsen av januar. Men jeg har noen spørsmål: Siden det er 1.1.2 så må jeg ha turbosim? -Hvor får jeg kjøpt det? -Og hvor lang leveringstid? -Får man kjøpt det i Norge? Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Anbefaler Stealthsim. Da slipper du all programmeringen du må med Turbosim. http://www.iphonehellas.com/iPhoneHellas/Home.html Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Og det kan noen bekrefte at funker? Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Takker for svar.. Har nå bestilt et slikt kort. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Funker med alle norske sim kort som jeg vet om. Det eneste problemet er hvis du har et gammelt simkort, men da snakker vi maaange år gammelt. Det er også best hvis chippen på simkortet er sidestilt, men det funker uansett. Hvilken operatør har du? Bestilte en i dag jeg og (har fransk iphone), så da kommer de vel ganske likt hit til Norge Det eneste du trenger å gjøre er å jailbreake telefonen, men det er veldig lett. Finnes masse guider på nettet både på norsk og engelsk. Gjorde det selv på 15min og nå kan jeg legge inn haugevis av programmer. Telefonen blir bare mer og mer herlig for hvert minutt. Gleder meg til jeg endelig kan ringe med den fra mitt eget nummer. Endret 24. desember 2007 av loozet Lenke til kommentar
TheStian Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Funker med alle norske sim kort som jeg vet om. Det eneste problemet er hvis du har et gammelt simkort, men da snakker vi maaange år gammelt. Det er også best hvis chippen på simkortet er sidestilt, men det funker uansett. Hvilken operatør har du? Bestilte en i dag jeg og (har fransk iphone), så da kommer de vel ganske likt hit til Norge Det eneste du trenger å gjøre er å jailbreake telefonen, men det er veldig lett. Finnes masse guider på nettet både på norsk og engelsk. Gjorde det selv på 15min og nå kan jeg legge inn haugevis av programmer. Telefonen blir bare mer og mer herlig for hvert minutt. Gleder meg til jeg endelig kan ringe med den fra mitt eget nummer. Jeg bruker Telenor. Og har et ca 5 år gammelt kort med midtstilt chip. Leste litt om det i denne tråden, og tror det skal gå greit =) Virker som om du har bittelitt peiling på dette, så kan fort hende at jeg sender på deg en PM om det var noe jeg lurte på. Håper det går greit. Om noe annet skulle være tilfellet skal jeg selvfølgelig ikke plage deg.. /Stian Sørgård Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Funker med alle norske sim kort som jeg vet om. Det eneste problemet er hvis du har et gammelt simkort, men da snakker vi maaange år gammelt. Det er også best hvis chippen på simkortet er sidestilt, men det funker uansett. Hvilken operatør har du? Bestilte en i dag jeg og (har fransk iphone), så da kommer de vel ganske likt hit til Norge Det eneste du trenger å gjøre er å jailbreake telefonen, men det er veldig lett. Finnes masse guider på nettet både på norsk og engelsk. Gjorde det selv på 15min og nå kan jeg legge inn haugevis av programmer. Telefonen blir bare mer og mer herlig for hvert minutt. Gleder meg til jeg endelig kan ringe med den fra mitt eget nummer. Jeg bruker Telenor. Og har et ca 5 år gammelt kort med midtstilt chip. Leste litt om det i denne tråden, og tror det skal gå greit =) Virker som om du har bittelitt peiling på dette, så kan fort hende at jeg sender på deg en PM om det var noe jeg lurte på. Håper det går greit. Om noe annet skulle være tilfellet skal jeg selvfølgelig ikke plage deg.. /Stian Sørgård Bare å sende en PM det, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Så får du ha god jul så lenge Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg skal kjøpe meg iPhone 1.1.2 Har Netcom vet ikke hvor gammelt kort. Men jeg håper det går greit Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg iPhone 1.1.2 Har Netcom vet ikke hvor gammelt kort. Men jeg håper det går greit Det burde gå veeldig greit. Har NetCom selv Endret 24. desember 2007 av loozet Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Deilig! Iphonesimfreer kortet mitt ankom Gardermoen Lillejuleaften, da regener jeg med å få det i mårra :!: For også Iphonen min den 28. Desember, og har en venn som skal Unlocke den for meg Da er alt Perfekt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hvor annbefales det å kjøpe iPhone? billigst... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) hvor annbefales det å kjøpe iPhone? billigst... Du får den nok billigst på eBay. EDIT: Men det gjelder å finne en seriøs selger også. Må ikke bare gå etter prisen. Endret 26. desember 2007 av Limstift Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 bladd og lest, er dusin av de! man aner jo ikke hvem man skal velge! siden jeg skal ha iPhone2 til sommeren, (om den kommer) så tenkte jeg bare å finne en billig 4 giga, men den må være forseglet. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 bare lurer på noe, jeg skal på hytta og får ikke unlocka iPhonen der, kan jeg bruke den for det ? eller? :S Og kan man bli tatt for å ha unlocka iPhonen ? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 av politiet eller noe En kompis sier såh, tror ikke særlig på det men Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tror ikke det er ulovelig, men Garantien ogsånn ryker om du låser den opp. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) hehe oki det er care da er det bare å glede seg til 27 desember! må bare spør; hvordan er det det funker å unlocke den?`sånn at du slipper og betale på AT abo? Endret 26. desember 2007 av Symphony^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå