Remo10 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jeg kommer ikke in på BIOS.hva kan jeg gjøre?noen ideer? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 hadde tenkt å skrive noe aslig... lol GOD JUL!! mer info om utstyret ditt.. hva som skjer? har du bytta ut noe? tenk før du poster man! har en link her hvor det står "Regler for denne kategorien - les før du poster" ta en titt her!! Lenke til kommentar
Remo10 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 hadde tenkt å skrive noe aslig... lol GOD JUL!! mer info om utstyret ditt.. hva som skjer? har du bytta ut noe? tenk før du poster man! har en link her hvor det står "Regler for denne kategorien - les før du poster" ta en titt her!! Har en stasjonær pc fra packard bell.når jeg starter pc:n så vil den ikke komme opp skjermen noe.du vet når pc:n har mye å gjøre så blinker en boks,men på den her så blinker den hver sekund.har tatt bort harddisk og rammen å startet om men ikke noen resultat.har også byttet dvd-rom.å kjørt uten den.bruker gammel keyboard ikke usb kabel på den altså Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Packard Bell og/eller HP bruker vanligvis F1 eller F2 tasten. Tapp litt på den/de mens maskinen starter opp. Endret 24. desember 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Remo10 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Packard Bell og/eller HP bruker vanligvis F1 eller F2 tasten. Tapp litt på den/de mens maskinen starter opp. har gjort d.det virker ikke.tror jeg sender den in på reperasjon.den får ikke åpnet BIOS kommer ingentin opp på skjermen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Da har du nok muligens et annet HW problem ja. Har du forsøkt å fjerne batteriet på HK'et for å resette BIOS? Lenke til kommentar
Remo10 Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Da har du nok muligens et annet HW problem ja. Har du forsøkt å fjerne batteriet på HK'et for å resette BIOS? ja..har også tatt bort ram brikkene å startet pc:n men ingen resultat...ringte in til packard bell nyligen..de sa a bort strømkabel og alle andre kabler bak pc:n..håll in start knappen 15sek..start pc...men d skjedde ikke noe da og,så foreslå han at jeg sendte den in på reperasjon Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Høres fornuftig ut, men surt å måtte sende den inn da Lykke til uansett! Du kan jo koble ut strømmen til i morgen (koble fra alt) og forsøke igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå